IndustryNewsVideos

H Crystal Dynamics αναπτύσσει ένα νέο Tomb Raider παιχνίδι στην Unreal Engine

Η ομάδα ανάπτυξης χρησιμοποιεί τη καλύτερη μηχανή γραφικών

Ο Dallas Dickinson, υπεύθυνος για το franchise του Tomb Raider στην Crystal Dynamics, χρησιμοποιώντας το πάνελ της Epic Games, State of Unreal, ανακοίνωσε ένα νέο Tomb Raider παιχνίδι.

Συγκεκριμένα ο Dickinson αποκάλυψε πολλά παρά μόνο πως μόλις ξεκίνησε η ανάπτυξη του νέου Tomb Raider η οποία μάλιστα γίνεται πάνω στην Unreal Engine 5.

Πλατφόρμες ή παράθυρο κυκλοφορίας, δεν έγιναν γνωστά. Η Crystal Dynamics τον μακρινό Ιανουάριο του 2021 ζήτησε από τους φαν να κάνουν υπομονή και πως ψάχνουν τρόπο να ενώσουν τα δύο timelines των παιχνιδιών σε ένα.

Στόχος της Crystal Dynamics με την Unreal Engine είναι να ξεπεράσουν τα όρια τους και να παραδώσουν στους φαν του Tomb Raider μία υψηλής ποιότητας κινηματογραφικής εμπειρίας δράσης και περιπέτειας που θα αξίζουν.

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Show More

Αντώνης Κοντοδήμας

Gamer, γραφίστας, φωτογράφος. Ο Αντώνης είναι ο ιδρυτής και το βαρύ πυροβολικό της ειδησεογραφίας του bossfight.gr. Όταν δε βρίσκεται πίσω από το πληκτρολόγιο, συνήθως αγοράζει skins σε online παιχνίδια. Αγαπάει τις κονσόλες ενώ είναι ίσως ο μόνος που εκτιμά κακά παιχνίδια που υπό κανονικές συνθήκες δε θα έπαιζε κανείς άλλος.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σχετικά άρθρα

Back to top button