NewsPCPlayStation 5Xbox Series

Θα χρειαστούν 246 χρόνια εργασίας για τη μεταφορά των skins του Smite στο 2

Άστο καλύτερα...

Η Hi-Rez Studios σχολιάζει την απόφαση της να μην φέρει τα skins του Smite στο νέο Smite 2 όπου και οι παίκτες έμειναν απογοητευμένοι μετά την ανακοίνωση του παιχνιδιού.

Το Smite είναι ένα δωρεάν third-person MOBA, και κυκλοφόρησε το 2014, 10 χρόνια μετά, η η Hi-Rez Studios ετοιμάζει το sequel του χρησιμοποιώντας την Unreal Engine 5, ενώ μια alpha playtest προγραμματίζεται για την ερχόμενη Άνοιξη.

Το Smite σχεδιάστηκε αρχικά στην Unreal Engine 3 στις αρχές της δεκαετίας του 2010 και παρέμεινε σε αυτήν την πλατφόρμα. “Ενώ λειτούργησε καλά για εμάς, 10 χρόνια είναι πολύς χρόνος και η δουλειά μας μέχρι στιγμής με την Unreal Engine 5 μας έχει δείξει πόσο συναρπαστικό μπορεί να είναι το μέλλον του Smite,” δήλωσε η Hi-Rez.

Στην παρουσίαση του Smite 2, το προσωπικό της Hi-Rez εξήγησε γιατί δεν μεταφέρει άμεσα το υπάρχον περιεχόμενο από το Smite 1 στο Smite 2, επισημαίνοντας πόση μεγάλη αλλαγή γίνεται για το Smite 2. Χαρακτηρίζοντας τη μετάβαση του Smite από την Unreal Engine 3 στην 5 ένα “πολυγενεαλογικό άλμα”, η Hi-Rez υποστήριξε ότι δεν είναι εφικτό να μεταφερθεί όλο το περιεχόμενο από το Smite 1 στο Smite 2 λόγω του χρόνου που θα απαιτούνταν.

O Art Director, Ben Knapp, δήλωσε: “Επί του παρόντος, επειδή θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι όλο το περιεχόμενο που προστίθεται στο Smite 2 είναι αυστηρά καλύτερο, χρειάζονται περίπου δύο μήνες εργασίας για να μεταφέρουμε ένα skin από το Smite στο Smite 2. Και αυτό αν το απλά μεταφέρουμε με εφέ χωρίς να κάνουμε άλλες σημαντικές βελτιώσεις.”

“Ως σήμερα, υπάρχουν περίπου 1.600 skins στο Smite, εξαιρουμένων των skins κυριαρχίας,” πρόσθεσε η παραγωγός τέχνης, Sherri Harney. “Απλά για να μεταφέρουμε κάθε skin στο Smite 2, θα χρειαζόταν περίπου 246 ανθρώπινα χρόνια εργασίας, και δεν θα μπορούσαμε να το κάνουμε αυτό και να κάνουμε το Smite 2 τόσο καταπληκτικό όσο γνωρίζαμε ότι μπορούσε να είναι αν ξεκινούσαμε από την αρχή.” Αυτή η “δύσκολη απόφαση” λήφθηκε νωρίς στην ανάπτυξη, αποκάλυψε η Hi-Rez. “Πιστεύαμε ότι οι παίκτες μας ήθελαν μια καλύτερη έκδοση του Smite περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.”

Η Hi-Rez για να επανορθώσει στους απογοητευμένους παίκτες προσφέροντας currency για να αγοράσουν νέο περιεχόμενο όταν κυκλοφορήσει το Smite 2. Επίσης, το Divine Legacy event θα επιβραβεύσει τους παίχτες για το χρόνο τους και για τα επιτεύγματά τους στο προσφέροντας δωρεάν skins και εμβλήματα.

Τέλος, το αρχικό Smite θα συνεχίσει να λειτουργεί ως αυτόνομο παιχνίδι και θα λαμβάνει τακτικές ενημερώσεις στο μέλλον, δήλωσε η Hi-Rez. Για να δηλώσετε συμμετοχή στην Early Alpha που θα ξεκινήσει την άνοιξη μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα του Smite 2 πατώντας εδώ.

Το Smite 2 βρίσκεται υπό ανάπτυξη για PlayStation 5, Xbox Series και PC.

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Show More

Αντώνης Κοντοδήμας

Gamer, γραφίστας, φωτογράφος. Ο Αντώνης είναι ο ιδρυτής και το βαρύ πυροβολικό της ειδησεογραφίας του bossfight.gr. Όταν δε βρίσκεται πίσω από το πληκτρολόγιο, συνήθως αγοράζει skins σε online παιχνίδια. Αγαπάει τις κονσόλες ενώ είναι ίσως ο μόνος που εκτιμά κακά παιχνίδια που υπό κανονικές συνθήκες δε θα έπαιζε κανείς άλλος.

Σχετικά άρθρα

Back to top button