IndustryNews

Επί πληρωμή η Unreal Engine για τους non-game developers

Η αλλαγή αυτή τίθεται σε ισχύ από τα τέλη Απριλίου

Το προηγούμενο έτος η Epic Games είχε ανακοινώσει πως το 2024 θα αλλάξει τους όρους και την άδεια χρήσης για την μηχανή γραφικών της που ονομάζεται Unreal Engine και οι εταιρείες που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο λογισμικό θα πρέπει πλέον να πληρώνουν ένα αντίτιμο με βάση ορισμένα κριτήρια.

Για την ιστορία, η Unreal Engine κυκλοφόρησε πρώτη φορά το 1998 και το 2014 η Epic προσέφερε την έκδοση Unreal Engine 4 για σχολεία και πανεπιστήμια εντελώς δωρεάν. Τον Μάρτιο του 2015, η Epic Games χρησιμοποιώντας το σλόγκαν “If you love something, set it free” ανακοίνωσε επίσημα πως η UE διατίθεται πλέον εντελώς δωρεάν για όλους για δημιουργία βιντεοπαιχνιδιών, εκπαίδευση, αρχιτεκτονική, VT τίτλους, animations καθώς και άλλες χρήσεις.

Έτσι λοιπόν, από τα τέλη Απριλίου με την κυκλοφορία της έκδοσης Unreal Engine 5.4, η Epic Games θα χρεώνει μεγάλες εταιρείες που χρησιμοποιούν το λογισμικό για τηλεοπτικές εκπομπές και παραγωγές ταινιών 1.850 δολάρια ανά χρήστη. Στην χρέωση αυτή συμπεριλαμβάνεται και η χρήση των εφαρμογών Twinmotion και RealityCapture. Οι δύο αυτές εφαρμογές θα συνεχίσουν να πωλούνται ξεχωριστά με χρέωση 445 δολάρια για το Twinmotion και 1.250 δολάρια για το RealityCapture.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Epic Games, Tim Sweeney, στόχος της εταιρείας είναι να διαθέσει όλα τα εργαλεία της δωρεάν στο κοινό και ειδικά στους χρήστες που ξεκινάνε να εξοικειώνονται με την Unreal Engine τώρα.

Τέλος, η Epic Games επιβεβαίωσε ότι η χρήση της Unreal Engine για τους game developers δεν θα περιλαμβάνει καμία χρέωση, παρά μόνο ένα ποσοστό της τάξεως του 5% όταν οι πωλήσεις του εκάστοτε τίτλου ξεπεράσουν το 1 εκατομμύριο δολάρια σε έσοδα ενώ οι εφαρμογές Twinmotion και RealityCapture θα συνεχίσουν να διανέμονται δωρεάν για μαθητές, εκπαιδευτικούς και ανθρώπους που τις χρησιμοποιούν για χόμπι.

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Show More

Κωνσταντίνος Κρεμμύδας

Ο Κωνσταντίνος είναι παλαίμαχος της gaming βιομηχανίας με συνεργασίες με eSports οργανισμούς σε Ελλάδα και εξωτερικό. Σκληροπυρηνικός PC gamer αλλά αγαπάει και το PlayStation. Λατρεύει τα online shooters και τα MMORPG, το The Last of Us και τη σειρά Assassin’s Creed. Στον ελεύθερο του χρόνο θα τον βρείτε να κάνει video editing και να δημιουργεί κόσμους στην Unreal Engine.

Σχετικά άρθρα

Back to top button