IndustryNewsPlayStation 4PlayStation 5

Δείτε το νέο εντυπωσιακό διαφημιστικό του PlayStation

Η νέα καμπάνια της Sony Japan

H Sony Japan ξεκίνησε μία νέα προωθητική καμπάνια με σύμμαχο της τον Ιάπωνα καλλιτέχνη και pop είδωλο Kenshi Yonezu, η καμπάνια περιλαμβάνει ένα διαφημιστικό βίντεο διάρκειας μερικών δευτερολέπτων αλλά και billboards στη Shibuya.

Το βίντεο έχει τον τίτλο A World Without Play, Play Has No Limits και ακούγεται το νέο τραγούδι του Kenshi Yonezu με τίτλο POP SONG. Στο βίντεο βλέπουμε τον ίδιο περιτριγυρισμένο από στρατιές Σπαρτιατών πολεμιστών ενώ η σεκάνς κλείνει με ένα κάστρο το οποίο πολιορκείται από διαστημόπλοια, δράκους και μηχανές.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Σύμφωνα με αναφορές, μερικοί χρήστες στην Ασία είχαν πρώιμη πρόσβαση σε αυτό το βίντεο με την πρόσκληση από τη Sony να φέρει το σλόγκαν 1-2-3, αυτό είναι μία αναφορά στην ημερομηνία κυκλοφορίας του πρωτότυπου PlayStation στην αγορά της Ιαπωνίας στις 12 Δεκεμβρίου του 1994.

Δε ξέρουμε τι ακριβώς μπορεί να σημαίνει αυτό, ίσως η Sony ετοιμάζεται για κάποια αποκάλυψη ή να πρόκειται απλά για μια επετειακή καμπάνια.

Αντώνης Κοντοδήμας

Gamer, γραφίστας, φωτογράφος. Ο Αντώνης είναι ο ιδρυτής και το βαρύ πυροβολικό της ειδησεογραφίας του bossfight.gr. Όταν δε βρίσκεται πίσω από το πληκτρολόγιο, συνήθως αγοράζει skins σε online παιχνίδια. Αγαπάει τις κονσόλες ενώ είναι ίσως ο μόνος που εκτιμά κακά παιχνίδια που υπό κανονικές συνθήκες δε θα έπαιζε κανείς άλλος.
Back to top button