H Sony Japan ξεκίνησε μία νέα προωθητική καμπάνια με σύμμαχο της τον Ιάπωνα καλλιτέχνη και pop είδωλο Kenshi Yonezu, η καμπάνια περιλαμβάνει ένα διαφημιστικό βίντεο διάρκειας μερικών δευτερολέπτων αλλά και billboards στη Shibuya.
Το βίντεο έχει τον τίτλο A World Without Play, Play Has No Limits και ακούγεται το νέο τραγούδι του Kenshi Yonezu με τίτλο POP SONG. Στο βίντεο βλέπουμε τον ίδιο περιτριγυρισμένο από στρατιές Σπαρτιατών πολεμιστών ενώ η σεκάνς κλείνει με ένα κάστρο το οποίο πολιορκείται από διαστημόπλοια, δράκους και μηχανές.
https://youtu.be/xhOobsomWnI
Σύμφωνα με αναφορές, μερικοί χρήστες στην Ασία είχαν πρώιμη πρόσβαση σε αυτό το βίντεο με την πρόσκληση από τη Sony να φέρει το σλόγκαν 1-2-3, αυτό είναι μία αναφορά στην ημερομηνία κυκλοφορίας του πρωτότυπου PlayStation στην αγορά της Ιαπωνίας στις 12 Δεκεμβρίου του 1994.
Δε ξέρουμε τι ακριβώς μπορεί να σημαίνει αυτό, ίσως η Sony ετοιμάζεται για κάποια αποκάλυψη ή να πρόκειται απλά για μια επετειακή καμπάνια.