Ο ιδρυτής της εταιρείας PlatinumGames, Hideki Kamiya, σε πρόσφατη συνέντευξη του αποκάλυψε στο κοινό το παρασκήνιο από την ανάπτυξη του Scalebound και τις προκλήσεις που είχε να αντιμετωπίσει το studio για το παιχνίδι τους. Σύμφωνα με τον ίδιο η PlatinumGames δεν είχε καθόλου εμπειρία στο πως να αναπτύξει έναν online τίτλο και αναγκάστηκαν να προχωρήσουν στην ακύρωσή του.
Το Scalebound είχε ανακοινωθεί για το Xbox One στην Ε3 2014 ενώ ένα χρόνο αργότερα ανακοινώθηκε και μία έκδοση για το PC. Η κυκλοφορία του Scalebound είχε δρομολογηθεί και για τις δύο πλατφόρμες το 2017, πριν η Microsoft ανακοινώσει την ακύρωσή του.
Ο Hideki Kamiya ανέφερε χαρακτηριστικά ότι από μικρό παιδί λάτρευε να παίζει fantasy open-world παιχνίδια με σπαθιά και δράκους. Ήθελε να δημιουργήσει ένα high-end φωτορεαλιστικό μοντέρνο παιχνίδι ώστε η συνεργασία της ομάδας του με την Microsoft να φανεί αντάξια των προσδοκιών όμως οι προκλήσεις που έπρεπε να φέρει εις πέρας η PlatinumGames δεν ήταν αρκετές για να αναπτυχθεί ο τίτλος.
Οι εργαζόμενοι της PlatinumGames δούλευαν σε ένα περιβάλλον το οποίο δεν είχαν συνηθίσει. Η ανάπτυξη του Scalebound γινόταν στην Unreal Engine αλλά η ομάδα του Hideki Kamiya δεν είχε καμία γνώση ούτε και εμπειρία στο πως να δημιουργήσει ένα Online Action RPG τίτλο με αποτέλεσμα όλες τους οι προσπάθειες να πέσουν στο κενό και εν τέλη το παιχνίδι τους να ακυρωθεί οριστικά.
Ο Hideki Kamiya τοποθετήθηκε επίσημα και ζήτησε δημόσια συγνώμη εκ μέρους του εαυτού του και της ομάδας της PlatinumGames από όλους τους παίχτες που περίμεναν το Scalebound να κυκλοφορήσει καθώς επίσης και από την Microsoft η οποία του έδειξε εμπιστοσύνη.