
Το REPO, ένα indie παιχνίδι που σχεδόν κανείς δεν περίμενε να απογειωθεί, έχει πλέον αναδειχθεί ως το πιο επιτυχημένο εμπορικά παιχνίδι στο Steam για φέτος. Με περισσότερες από 13 εκατομμύρια πωλήσεις, το παιχνίδι όχι μόνο άφησε πίσω του κάθε άλλο indie ανταγωνιστή, αλλά ξεπέρασε και μεγάλα ονόματα της βιομηχανίας.
Κατά την έναρξη του Summer Game Fest, ο Geoff Keighley αφιέρωσε ένα ιδιαίτερο κομμάτι της παρουσίασης στην αναγνώριση των ανεξάρτητων τίτλων, με το REPO να ξεχωρίζει και να τιμάται επί σκηνής ως ένα από τα φαινόμενα της χρονιάς.
Παρά κάποια μικρά τεχνικά προβλήματα που προκάλεσε η ξαφνική του επιτυχία όπως υπερφόρτωση των servers η δυναμική του παιχνιδιού δεν σταμάτησε ούτε στιγμή ενώ οι παίκτες θέλουν να δουν τον τίτλο κάποια στιγμή στις κονσόλες.
Εντυπωσιακό είναι πως το παιχνίδι συνεχίζει να πουλάει, παρότι πρόκειται για ένα indie project χαμηλού κόστους και χωρίς ιδιαίτερη διαφήμιση πριν το λανσάρισμα. Η τεράστια απήχηση του REPO είναι καθαρή απόδειξη πως οι παίκτες μπορούν να εκτοξεύσουν έναν τίτλο ακόμη και χωρίς την υποστήριξη ενός μεγάλου publisher.
Ο Keighley αναφέρθηκε επίσης και στο Schedule 1, ένα ακόμη indie τίτλο με επίσης υψηλό αριθμό ταυτόχρονων παικτών τις τελευταίες εβδομάδες. Όλα αυτά συμβαίνουν την ώρα που η indie σκηνή ανταγωνίζεται κολοσσούς όπως το Split Fiction, το Oblivion Remastered και το Monster Hunter Wilds.