IndustryNewsPlayStation 4PlayStation 5

Τα Single-Player παιχνίδια πρώτα στη προτίμηση των παικτών του PlayStation 5

Σύμφωνα με διαρροή εγγράφων από την Insomniac Games

Η διαρροή δεδομένων της Insomniac Games τον προηγούμενο μήνα ήταν μια καταστροφική επίθεση, με πάνω από 1,3 εκατομμύριο εσωτερικά αρχεία να κλαπούν και να γίνουν δημόσια από χάκερ που χρησιμοποίησαν ransomware. Οι διαρροές αποκάλυψαν λεπτομέρειες για πολλά παιχνίδια που η εταιρεία έχει σχεδιάσει για τα επόμενα χρόνια, και ταυτόχρονα, εσωτερικά δεδομένα και μετρήσεις για όλη την πλατφόρμα PlayStation που δεν είχαν κοινοποιηθεί δημοσίως γίναν διαθέσιμα στο κοινό επίσης.

Αυτά τα δεδομένα συνεχίζουν να διαρρέουν ακόμη και τώρα, και όσοι τα εξετάζουν έχουν εντοπίσει αριθμούς αλληλεπίδρασης που δείχνουν πώς έχουν αποδώσει τα single player και multiplayer games στο PlayStation 5 τα τρία χρόνια που είναι διαθέσιμο. Σύμφωνα με πληροφορίες που μοιράστηκε ο χρήστης του Twitter @FunkyClam (μέσω του ιστοτόπου Exputer), μια εσωτερική παρουσίαση ενημέρωσης επιχειρηματικών τμημάτων της Sony από τον Φεβρουάριο του 2023 δείχνει ότι οι χρήστες του PS5 έχουν ξοδέψει πολύ περισσότερο χρόνο παίζοντας παιχνίδια για έναν παίκτη σε σχέση με τίτλους πολλαπλών παικτών.

Ένα διαφορετικό διάγραμμα αναλύει τις συνολικές ώρες παιχνιδιού ανά μήνα από τη συλλογική βάση χρηστών του PS5, και σύμφωνα με αυτό το διάγραμμα, κάθε μήνα από την κυκλοφορία της κονσόλας, η βάση χρηστών της έχει ξοδέψει το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου παίζοντας παιχνίδια για έναν παίκτη, γενικά αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το 50% του συνολικού χρόνου παιχνιδιού για τον μήνα, και συχνά πολύ περισσότερο, όπως τον Δεκέμβριο του 2022, όταν από το συνολικό χρόνο παιχνιδιού των 1,6 δισεκατομμυρίων ωρών, το 59% δαπανήθηκε σε single player παιχνίδια, το 20% σε δωρεάν multiplayer τίτλους όπως τα Fortnite, Apex Legends και Warzone και το 21% σε τίτλους multiplayer για τους οποίους απαιτείται συνδρομή PlayStation Plus.

Ένα άλλο διάγραμμα κάνει μια παρόμοια ανάλυση, αλλά συνδυάζει τις βάσεις χρηστών και του PS5 και του PS4, και τα αποτελέσματα είναι ακόμη παρόμοια, με τη συμμετοχή σε παιχνίδια για έναν παίκτη να παραμένει σταθερά υψηλότερη από τη συμμετοχή σε mulitplayer σε κάθε μήνα από τον Ιανουάριο του 2019 έως τον Φεβρουάριο του 2023. Τον Φεβρουάριο για παράδειγμα, οι χρήστες του PS5 και του PS4 συνολικά ξόδεψαν 3,6 δισεκατομμύρια ώρες παιχνιδιού, από τις οποίες τα 2,4 δισεκατομμύρια ήταν σε παιχνίδια για έναν παίκτη, τα 914 εκατομμύρια σε δωρεάν τίτλους, και τα 595 εκατομμύρια σε multiplayer games που απαιτούν συνδρομή PS Plus.

Τα δεδομένα αυτά προδίδουν πάρα πολλά για τα θέλω και τις ανάγκες των καταναλωτών/παικτών. Όπως φαίνεται οι παραδοσιακοί παίκτες αποτελούν ισχυρότερο κοινό για εμπειρίες single-player τίτλων.

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Πηγή
Exputer
Show More

Αντώνης Κοντοδήμας

Gamer, γραφίστας, φωτογράφος. Ο Αντώνης είναι ο ιδρυτής και το βαρύ πυροβολικό της ειδησεογραφίας του bossfight.gr. Όταν δε βρίσκεται πίσω από το πληκτρολόγιο, συνήθως αγοράζει skins σε online παιχνίδια. Αγαπάει τις κονσόλες ενώ είναι ίσως ο μόνος που εκτιμά κακά παιχνίδια που υπό κανονικές συνθήκες δε θα έπαιζε κανείς άλλος.

Σχετικά άρθρα

Δείτε επίσης
Close
Back to top button