
Το Marvel Rivals, ένα από τα πιο επιτυχημένα παιχνίδια της χρονιάς, ξεπέρασε τα 40 εκατομμύρια παίκτες μέσα σε μόλις τρεις μήνες, σημειώνοντας ασταμάτητη άνοδο. Το παιχνίδι εκτοξεύτηκε με 10 εκατομμύρια παίκτες στις πρώτες 72 ώρες και 20 εκατομμύρια μέσα σε δύο εβδομάδες, με το Season 1 update να φέρνει νέους χαρακτήρες όπως τους Fantastic 4, φρέσκους χάρτες και σημαντικά balance changes. Η επιτυχία του το έφερε στην κορυφή των πιο δημοφιλών παιχνιδιών στο Steam, με αποκορύφωμα το peak των 644,269 παικτών ταυτόχρονα και 255,000+ καθημερινούς χρήστες.
Ωστόσο, η επιτυχία αυτή επισκιάζεται από μαζικές απολύσεις. Σύμφωνα με τον Thaddeus Sasser, Game Director του Marvel Rivals, η NetEase απέλυσε ολόκληρη την αμερικανική ομάδα ανάπτυξης του παιχνιδιού. Ο ίδιος, μέσω ανάρτησής του στο LinkedIn, εξέφρασε την απογοήτευσή του, λέγοντας:
“Η ομάδα μου παρέδωσε ένα απίστευτα επιτυχημένο νέο franchise για τη NetEase… και απλώς απολύθηκε!”
Δεν είναι ξεκάθαρο αν ο ίδιος ο Sasser ήταν μεταξύ των απολυμένων, αλλά επιβεβαιώθηκε ότι το στούντιο του στο Σιάτλ, που δούλευε πάνω στον σχεδιασμό των levels και του gameplay, διαλύθηκε. Από την άλλη, η βασική ομάδα ανάπτυξης στην Κίνα φαίνεται να μην επηρεάστηκε από τις απολύσεις.