
Το Flintlock: The Siege of Dawn αποτελεί μια νέα προσθήκη στο είδος των souls-like παιχνιδιών. Η κυκλοφορία του έλαβε γενικά θετικές κριτικές για την προσπάθεια του στο συγκεκριμένο είδος, αλλά έχει δεχτεί κριτική κυρίως για τα τεχνικά του προβλήματα. Ένα από τα κύρια θέματα που έχει προσελκύσει την προσοχή των παικτών, είναι ότι η επιλογή της εύκολης δυσκολίας αποκλείει την απόκτηση επιτευγμάτων.
Η απογοήτευση των παικτών προκύπτει στο γεγονός ότι αν επιλέξουν το Story mode, δεν μπορούν να κερδίσουν επιτεύγματα, ακόμα κι αν ξεκίνησαν σε πιο δύσκολο επίπεδο και αργότερα μετέβησαν στην εύκολη δυσκολία. Πολλοί παίκτες πιστεύουν ότι τα επιτεύγματα πρέπει να είναι προσβάσιμα ανεξαρτήτως δυσκολίας, ενώ άλλοι θεωρούν ότι η δυσκολία είναι αυτό που δίνει αξία στα επιτεύγματα. Το σύστημα της A44 Games απαιτεί από τους παίκτες να ξεκινήσουν νέο παιχνίδι σε Normal ή Hard δυσκολία για να ξεκλειδώσουν επιτεύγματα μετά τη μετάβαση στο Story mode.
Σε μια εποχή όπου η ενσωμάτωση και η προσβασιμότητα στα παιχνίδια γίνεται όλο και πιο σημαντική, η προσέγγιση του Flintlock φαίνεται σε πολλούς ξεπερασμένη. Το κλείδωμα των επιτευγμάτων πίσω από υψηλότερες δυσκολίες αποτυγχάνει να αναγνωρίσει την ανάγκη για προσφορά διασκέδασης και αίσθησης επιτυχίας σε όλους τους παίκτες, ανεξαρτήτως επιπέδου δεξιότητας. Άλλα παιχνίδια έχουν καταφέρει να ισορροπήσουν τη δυσκολία με την απόκτηση επιτευγμάτων, επιτρέποντας σε παίκτες όλων των επιπέδων να απολαύσουν το παιχνίδι και να επιβραβευτούν. Ένα θέμα που σίγουρα μπορεί να δέχεται αρκετή συζήτηση.





