
Το 2022, η Certain Affinity είχε ανακοινωθεί πως θα είναι το support studio για το Halo Infinite, και το στούντιο είχε επιβεβαιώσει ότι δούλευε σε κάτι “μεγάλο και νέο” για το franchise. Αναφορές είχαν ισχυριστεί ότι το στούντιο δούλευε σε μια εμπειρία battle royale μεγάλης κλίμακας για το Halo. Ωστόσο, νωρίτερα φέτος, αναφέρθηκε ότι το project ακυρώθηκε λόγω σημαντικών εσωτερικών αλλαγών στη 343 Industries.
Τώρα, ένας developer που εργαζόταν στο project στην Certain Affinity φαίνεται να επιβεβαίωσε την ακύρωση του και προσέφερε λίγες πληροφορίες για την πορεία του. Όπως αναφέρει το GameSpot, ο Mike Clopper, ο οποίος ήταν game director στην Certain Affinity μέχρι την αποχώρησή του τον Μάρτιο του 2022, έγραψε στο LinkedIn για τη δουλειά του πάνω στο battle royale mode για το Halo, λέγοντας πως “θα μπορούσε να ήταν game changer για το franchise” πριν την ακύρωσή του.
“Ήμουν υπεύθυνος για μια μεγάλη ομάδα σχεδιαστών που δούλευε σε ένα ακυρωμένο battle royale mode για το Halo,” έγραφε το προφίλ του Clopper. “Πιστεύω ότι αυτό το προϊόν θα μπορούσε να είχε αλλάξει την πορεία του franchise. Μας άρεσε να το παίζουμε και να δουλεύουμε πάνω σε αυτό, παρόλο που ακυρώθηκε.”
Παρά τις δυσκολίες των τελευταίων χρόνων, οι fans του Halo έχουν να περιμένουν πολλά. Η 343 Industries μετονομάστηκε επίσημα σε Halo Studios και ανακοίνωσε πως όλοι οι μελλοντικοί τίτλοι της σειράς θα αναπτυχθούν με τη χρήση της Unreal Engine 5, γεγονός που ελπίζεται ότι θα επιτρέψει έναν πιο ομαλό και αποδοτικό κύκλο ανάπτυξης. Επιπλέον, επιβεβαιώθηκε ότι βρίσκονται υπό ανάπτυξη πολλοί τίτλοι βασισμένοι στο σύμπαν του Halo.






