NewsPCPlayStation 4PlayStation 5Xbox OneXbox Series

Η Activision εξηγεί το Skill-Based Matchmaking στο Call of Duty

Οι developers μας εξηγούν πως λειτουργεί ο αλγόριθμος

H Activision προχώρησε σε μια νέα ανάρτηση στο επίσημο blog του Call of Duty, αναλύοντας τα πάντα γύρω από τον πολυσυζητημένο μηχανισμό που ονομάζεται ‘Skill-Based Matchmaking’ (SBMM). Ήταν κάτι που υποσχέθηκε πριν από μήνες, και παρόλο που πήρε λίγο χρόνο, η πλήρης εξήγηση του τι είναι και πώς λειτουργεί, είναι επιτέλους εδώ. Δεν είναι κάτι επαναστατικό, αλλά είναι μια καλή ματιά σε ένα πρόβλημα που ανησυχεί πολλούς παίκτες, κυρίως επειδή δεν έχει διευκρινιστεί ποτέ πώς λειτουργεί το SBMM στο COD.

To blog επικεντρώνεται στο Multiplayer και όχι στο Warzone ή στο Ranked Play. Οι developers υπόσχονται πως θα αναλύσουν πως λειτουργεί το matchmaking για τα δύο modes αργότερα.

Στην εκτενή ανάρτηση του blog, επιβεβαιώθηκε ότι οι αλγόριθμοι του matchmaking του Call of Duty αποτελούνται από πολλούς παράγοντες:

  • ΣΥΝΔΕΣΗ – Όπως δηλώνει και η κοινότητα, ο παράγοντας της καθυστέρησης είναι ο πιο κρίσιμος. Η σύνδεση είναι ο πιο κρίσιμος και βαριά ζυγισμένος παράγοντας στη διαδικασία του matchmaking.
  • ΧΡΟΝΟΣ MATCHMAKING – Αυτός ο παράγοντας είναι ο δεύτερος πιο κρίσιμος στη διαδικασία του matchmaking. Όλοι θέλουμε να περνάμε χρόνο παίζοντας το παιχνίδι αντί να περιμένουμε τα matching να ξεκινήσουν.
  • ΠΟΙΚΙΛΙΑ PLAYLIST – Ο αριθμός των διαθέσιμων playlist που μπορούν να επιλέξουν οι παίκτες.
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ MAPS/MODES – Λαμβάνοντας υπόψη τους χάρτες που παίξατε πρόσφατα, καθώς και τις προτιμήσεις σας σε λειτουργίες.
  • ΔΕΞΙΟΤΗΤΑ/ΑΠΟΔΟΣΗ – Χρησιμοποιείται για να δώσει στους παίκτες – έναν παγκόσμιο κοινό με μεγάλο εύρος δεξιοτήτων – τη δυνατότητα να έχουν επίδραση σε κάθε αγώνα.
  • ΣΥΣΚΕΥΗ ΕΙΣΟΔΟΥ – Χειριστήριο ή ποντίκι και πληκτρολόγιο.
  • ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ – Η συσκευή (Η/Υ, κονσόλα) στην οποία παίζετε.
  • VOICE CHAT – Ενεργοποιημένο ή απενεργοποιημένο.

Επισημαίνεται ότι όσον αφορά το matchmaking, ο πιο κρίσιμος παράγοντας είναι η σύνδεση όπως αναφέρει η Activision, ο παράγοντας της καθυστέρησης είναι κρίσιμος. Στη δεύτερη θέση στα σημαντικά στοιχεία βρίσκεται το Time to Match, και στη συνέχεια οι υπόλοιποι παράγοντες συμπληρώνουν στο υπόλοιπο χωρίς συγκεκριμένη σειρά.

Η Activision εξήγησε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των αλγορίθμων matchmaking στο Call of Duty επικεντρώνεται στο “Delta Ping” σας, δηλαδή τη διαφορά της καθυστέρησης σας από τα κέντρα δεδομένων και στο πόσο χρόνο χρειάζεται για να ταιριάξετε με άλλους παίκτες. Αυτά τα στοιχεία είναι αρκετά προφανή, και αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο τους παίκτες είναι η επίδραση που έχει η δεξιότητα και η απόδοσή σας στον αλγόριθμο του matchmaking.

Η Activision επισημαίνει πως η δεξιότητα καθορίζεται με βάση τη συνολική απόδοση ενός παίκτη: kills, deaths, wins, losses και άλλα, συμπεριλαμβανομένης της επιλογής της λειτουργίας και των πρόσφατων αγώνων ως συνολικό μετρητή σε όλα τα Multiplayer mode. Πρόκειται για μια ρευστή μέτρηση που ενημερώνεται συνεχώς και αντιδρά στο gameplay σας. Η δεξιότητα δεν αποτελεί μόνο παράγοντα στο να ταιριάζουν οι παίκτες με κατάλληλους αντιπάλους, αλλά και κατά την εύρεση συμπαικτών.

Αναφέρεται ότι αυτοί οι αλγόριθμοι βρίσκονται υπό ανάπτυξη από το Call of Duty 4: Modern Warfare του 2007. Σε έντονη αντίθεση με αυτό που πολλοί παίκτες ίσως νιώθουν, η Activision τόνισε ότι “χρησιμοποιούν την απόδοση του παίκτη για να διασφαλίσουν ότι η αντίθεση μεταξύ του πιο επιδέξιου παίκτη στο lobby και του λιγότερο επιδέξιου παίκτη δεν είναι τόσο μεγάλη ώστε οι παίκτες να νιώθουν ότι ο αγώνας τους δεν είναι χάσιμο χρόνου.

Ταυτόχρονα, υπάρχει μια αποστολή από την εταιρία, να διασφαλιστεί ότι είναι εγγυημένη όσο το δυνατόν περισσότερη ποικιλία αποτελεσμάτων. Λαμβάνοντας υπόψη πόσο καιρό έχει εργαστεί η Activision σε αυτούς τους αλγόριθμους, οι προγραμματιστές αναγνωρίζουν ότι υπάρχει ακόμη πολλή δουλειά προς το παρόν:

Κατανοούμε επίσης ότι πολλοί παίκτες υψηλής δεξιότητας θέλουν περισσότερη ποικιλία εμπειριών, αλλά συχνά νιώθουν ότι παίρνουν μόνο τα πιο “sweat” lobby. Έχουμε ακούσει το feedback με σαφήνεια και θα συνεχίσουμε να δοκιμάζουμε και να αναζητούμε ενεργά τρόπους για να αντιμετωπίσουμε αυτήν την ανησυχία.

Για το τέλος, η Activision απάντησε σε αρκετές σημαντικές ερωτήσεις:

  • Οι streamers δεν έχουν ειδική μεταχείριση
  • Το περιεχόμενο που πληρώνετε δεν επηρεάζει τους αλγόριθμους.
  • Δεν υπάρχουν bots στο COD multiplayer.
  • Οι αλγόριθμοι του matchmaking δεν επηρεάζουν το hit registration, το aim assist ή τη ζημιά.
  • Ο χρόνος παιχνιδιού δεν έχει σημασία.

Κλείνοντας, η Activision έχει ήδη διεξάγει δοκιμές με την κατάργηση του skill-based matchmaking και αποδείχθηκε ότι η διατήρηση είναι πολύ χαμηλή ως αποτέλεσμα οπότε μην περιμένετε να φύγει σύντομα.

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Πηγή
Call of Duty Blog
Show More

Αντώνης Κοντοδήμας

Gamer, γραφίστας, φωτογράφος. Ο Αντώνης είναι ο ιδρυτής και το βαρύ πυροβολικό της ειδησεογραφίας του bossfight.gr. Όταν δε βρίσκεται πίσω από το πληκτρολόγιο, συνήθως αγοράζει skins σε online παιχνίδια. Αγαπάει τις κονσόλες ενώ είναι ίσως ο μόνος που εκτιμά κακά παιχνίδια που υπό κανονικές συνθήκες δε θα έπαιζε κανείς άλλος.

Σχετικά άρθρα

Back to top button