
Λίγες ημέρες έχουν περάσει από την επίσημη κυκλοφορία του πολυαναμενόμενου Borderlands 4 και τα εκατοντάδες προβλήματα με την απόδοση του τίτλου στα PC δεν άργησαν να εμφανιστούν, κάνοντας τον πρόεδρο της Gearbox, Randy Pitchford, να λάβει θέση επί του θέματος. Φυσικά όχι όπως πολλοί θα ήθελαν.
Είναι εμφανές πως το παιχνίδι έχει σχεδιαστεί υπολογίζοντας το DLSS και επίσης βασίζεται σε upscaling και frame generation τεχνολογίες με σκοπό να αποφέρει υψηλότερα FPS. Στη σελίδα του τίτλου στο Steam, αρκετοί είναι οι χρήστες που κατακρίνουν το παιχνίδι για την απόδοσή του ακόμα και σε high-end συστήματα που χρησιμοποιούν την πανίσχυρη κάρτα γραφικών RTX 5090 της Nvidia. Επιπλέον, τα αρνητικά σχόλια στο X δίνουν και παίρνουν με ορισμένους φαν να χλευάζουν ειρωνικά τον τίτλο ως “Stutterlands 4”, προκαλώντας την αντίδραση του Pitchford.
Ο CEO σχολίασε την κατάσταση με τον δικό του απρεπή τρόπο αναφέροντας πως το Borderlands 4 είναι ένας “premium τίτλος για premium gamers” συμπληρώνοντας πως “κάθε PC Gamer θα πρέπει να αποδεχθεί την πραγματικότητα της σχέσης μεταξύ του hardware και του τι ακριβώς κάνει το software που χρησιμοποιεί”. Επιπλέον δήλωσε πως “όποιος δε θέλει να χρησιμοποιήσει το DLSS ή κάποιο άλλο frame generation εργαλείο τότε να παίξει κάποιο άλλο παιχνίδι”, και εάν δεν είστε ευχαριστημένοι, “ζητήστε τα χρήματά σας πίσω από το Steam”.
Every PC gamer must accept the reality of the relationship between their hardware and what the software they are running is doing.
— Randy Pitchford (@DuvalMagic) September 15, 2025
You can do whatever you want. The game is the game. Please get a refund from Steam if you aren’t happy with it. You made an analogy to a vehicle. I would not put a Ferrari engine in a monster truck and expect it to drive like a Ferrari. If you tell me about your specification, I…
— Randy Pitchford (@DuvalMagic) September 16, 2025
Ο Pitchford φυσικά δε σταμάτησε εκεί και όταν ένας χρήστης του είπε πως οφείλουν να βελτιώσουν την απόδοση και την ομορφιά του παιχνιδιού χωρίς να βασίζονται σε upcaling τεχνολογίες, η απάντησή του ήταν, “κωδικοποίησε τη δικιά σου μηχανή (γραφικών) και δείξε μας πως γίνεται”.
Code your own engine and show us how it’s done, please. We will be your customer when you pull it off. The people doing it now are clearly dumb and don’t know what they’re doing and all the support and recommendations and code and architecture from the world’s greatest hardware…
— Randy Pitchford (@DuvalMagic) September 13, 2025
Τα προβλήματα απόδοσης του Borderlands 4 δεν εμφανίζονται μόνο σε PC. Σύμφωνα με αναφορές χρηστών, προβλήματα φαίνεται πως έχει ο τίτλος και στο PlayStation 5 με τον Pitchford να ξεκαθαρίζει το τοπίο λέγοντας πως μετά από αρκετές ώρες παιχνιδιού η απόδοση πέφτει και συστήνει στους παίχτες να αποθηκεύσουν το παιχνίδι και να προβούν σε επανεκκίνηση έως ότου η ομάδα ανάπτυξης διορθώσει το πρόβλημα.
Known issue of perf dropping on PS5 pro after several hours of continuous play. Workaround until we patch: Quit game and restart. Sorry for the friction!
— Randy Pitchford (@DuvalMagic) September 16, 2025
Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως η Gearbox και η 2K Games κυκλοφόρησαν μια ενημέρωση στα PC η οποία περιλαμβάνει 68 διαφορετικές προτεινόμενες ρυθμίσεις γραφικών τόσο για την Nvidia όσο και για την AMD. Για την Nvidia, η λίστα ξεκινάει με την RTX 2070 και φτάνει έως την RTX 5090 και στην AMD ξεκινάει από την RX 5700 XT έως την RX 9700 XT και απώτερος σκοπός της ενημέρωσης αυτής είναι οι παίχτες να απολαύσουν το παιχνίδι σε πάνω από 60 FPS από 1080p έως 4K αναλύσεις.