Where Winds Meet

Το Wuxia σε όλο το μεγαλείο του

Όλοι μεγαλώσαμε με τις εντυπωσιακές κινέζικες ταινίες των μεγάλων δυναστών, με τις εξίσου εντυπωσιακές κινήσεις τους στον αέρα, τη φανταστική χορογραφία και τον πανέμορφο αυτό κόσμο. Το Where Winds Meet μας ξύνει αυτή τη νοσταλγία έχοντας ότι θα μπορούσε ένας fan αυτών των ταινιών να ζητήσει.

Το Where Winds Meet είναι ένα Open World Action Adventure RPG που διαδραματίζεται σε μια πλούσια στυλιζαρισμένη εκδοχή της αρχαίας Κίνας κατά την περίοδο των Πέντε Δυναστειών και των Δέκα Βασιλείων (907-979 μ.Χ.). Αυτή ήταν μια χαοτική περίοδος πολιτικής κατακερματισμού μετά την πτώση της δυναστείας των Tang, όπου οι πολέμαρχοι ανταγωνίζονταν για την εξουσία, οι πολιτισμοί συγκρούονταν και οι πολίτες συχνά έμπαιναν στη μέση της διαμάχης. Το παιχνίδι συνδυάζει τον ιστορικό ρεαλισμό με στοιχεία πολεμικών τεχνών φαντασίας γνωστή ως Wuxia, δημιουργώντας έναν κόσμο όπου η πραγματική σύγκρουση συναντά τον ποιητικό ηρωισμό.

Παίζετε ως ένας περιπλανώμενος ξιφομάχος που έχει επιβιώσει από την αναταραχή των ατελείωτων πολέμων. Στην αρχή του παιχνιδιού, ο χαρακτήρας σας είναι αδέσποτος, χωρίς σαφή σκοπό ή πίστη. Η ιστορία ξεκινά με ένα προσωπικό ταξίδι, αλλά γρήγορα εξελίσσεται σε μια βαθύτερη αφήγηση για την πίστη, την ελευθερία και τα φιλοσοφικά διλήμματα της εξουσίας.

Where Winds Meet

To character creation του τίτλου είναι εξωπραγματικό, με τη δυνατότητα να βάλουμε το δικό μας πρόσωπο στον χαρακτήρα μας, όπως έχουμε δει σε τίτλους της 2Κ games, αλλά όχι μόνο. Το Where Winds Meet υποστηρίζει και τη δυνατότητα να βάλουμε τη δική μας φωνή στον χαρακτήρα μας, κάτι που το βλέπω πρώτη φορά σε παιχνίδι και θα αλλάξει ότι γνωρίζουμε από character creation. Στην έκδοση για PC, η χρήση της φωνής πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα αφού το παιχνίδι αναλύει τη φωνή μας και φτιάχνει ένα πρόσωπο με βάση αυτής.

Where Winds Meet

Μέσα στα διαλυμένα βασίλεια, εμπλέκεστε στις εντάσεις μεταξύ του καθήκοντος προς ένα καθεστώς που καταρρέει, της υπηρεσίας προς τις αναδυόμενες δυνάμεις και των προσωπικών κωδίκων τιμής. Καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού σας, θα βρεθείτε αντιμέτωποι με δύσκολες επιλογές: να συνταχτείτε με τους πολέμαρχους για να φέρετε τάξη, να προστατεύσετε τον απλό λαό ως αυτόκλητος τιμωρός ή να ακολουθήσετε έναν πιο μοναχικό δρόμο ως θεραπευτής, φιλόσοφος ή ερημίτης. Το παιχνίδι δεν επιβάλλει μια σταθερή αφήγηση, αλλά προσφέρει μια διακλαδισμένη δομή όπου οι ενέργειές σας, οι συμμαχίες σας και οι ηθικές σας επιλογές επηρεάζουν τον κόσμο γύρω σας.

Υπάρχουν επίσης υπονοούμενα υπερφυσικών στοιχείων, με αρχαίους θρύλους, πνευματικές δυνάμεις και μυθικούς τόπους να επηρεάζουν ορισμένες ιστορίες. Αν και ο κόσμος βασίζεται στην κινεζική ιστορία, είναι εμποτισμένος με μυστικισμό σε στυλ Wuxia, να περιμένετε να συναντήσετε μυστηριώδεις μοναχούς, καταραμένα σπαθιά και ξεχασμένες σέκτες που φυλάσσουν ισχυρά πολεμικά μυστικά.

Το gameplay είναι εξίσου “μεταφυσικό” έχοντας μέχρι και triple jump, tai chi που μπορούμε να πετάξουμε μια ολόκληρη αρκούδα 20 μέτρα μακριά και άλλα. Ωστόσο, το παιχνίδι φαίνεται πως έχει διάφορες συνταγές από πίσω του, όπως το Wuthering Waves, μια μικρή δόση από Souls-like χάρη στο “deflect” και το stamina mechanic του, δίνοντάς του έτσι ένα αρκετά ικανοποιητικό σύστημα μάχης. Κάθε μάχη είχε σκοπό είτε σε κάποιο duel, είτε επειδή έκανα το λάθος μου και νευρίασα κάποιον ή απλά γιατί υπάρχει μια νευριασμένη πάπια στον δρόμο μου. Το enemy variety είναι εμπλουτισμένο στο Where Winds Meet, που με εντυπωσίασε και σίγουρα έχει αρκετό source material χάρη στη θεματική του παιχνιδιού.

Ήρθε η ώρα να μιλήσω για τον ελέφαντα στο δωμάτιο. Κάτι που δεν περίμενα, είναι πως το παιχνίδι να είναι gatcha. Ίσως, έχασα το memo που αναφέρεται αυτό αλλά με απογοήτευσε προσωπικά γιατί δεν είμαι fan του είδους. Ωστόσο, πιστεύω πως θα μπορέσει να είναι από τα καλύτερα ”Genshin Impact clones” εκεί έξω.

Where Winds Meet

Με αρκετά mechanics στο combat, που θεωρώ είναι το δυνατό του σημείο, ένα όμως από τα μεγαλύτερα του σημεία, είναι η εξερεύνηση. Με πραγματικά άπειρα πράγματα να κάνεις, βρήκα τα session μου αρκετά διασκεδαστικά. Από random NPC encounters, Mahjong και Drinking games, βρήκα τον εαυτό μου να μην μπορώ να αφήσω το controller κάτω, γιατί είχα ανυπομονησία για το τι άλλο θα ανακαλύψω.

Μιλώντας για τα NPC, το παιχνίδι έχει κάτι εξαιρετικό. Σχεδόν όλα τα NPCs, έχουν χτισμένο AI μέσα τους, οπότε μπορείς να κρατήσεις πλήρες συζητήσεις μαζί τους, για ότι θέλεις. Για παράδειγμα, η θεία ενός NPC, με παρακάλεσε να κάνω τον ανιψιό της να σταματήσει να πίνει κρασί. Εκεί, κράτησα μια μεγάλη συζήτηση μαζί του για το κρασί. Τον ρωτούσα μήπως να έπινε κάτι άλλο ή πως δεν του κάνει καλό, και αυτός απαντούσε ανάλογα. Αυτό το σύστημα πιστεύω θα αλλάξει τον πήχη στο World Building των παιχνιδιών που ξέρουμε. Σίγουρα βέβαια, ήθελε λίγο δουλειά, διότι είχε μερικά προβλήματα όπως έκανα type τα μηνύματά μου, αλλά είναι αρκετά νωρίς ώστε να το θεωρήσω πρόβλημα. Είναι κάτι που είμαι σίγουρος πως όχι μόνο θα φτιαχτεί αλλά θα εξελιχθεί.

Ωστόσο, βρέθηκαν μερικά προβλήματα με την πλοήγηση στα menu, κάτι που θα πω πως η αιτία είναι πως το build που είχαμε πρόσβαση δεν αντιπροσωπεύει το πλήρες παιχνίδι. Υπήρχε μια στιγμή όπου “κόλλησα” σε ένα σημείο, όταν πήρα μέρος με μερικούς εκπαιδευόμενους που έτρεχαν για την προπόνηση τους, και δεν μπορούσα να βρω πώς σταματάω αυτό το minigame. Ελπίζω στην πλήρη κυκλοφορία του παιχνιδιού να είναι πιο ξεκάθαρα τα πράγματα.

Όσο για τα gacha/level up συστήματα του, είναι αρκετά νωρίς για να βγάλω άποψη, λόγο το ότι το παιχνίδι δοκιμάστηκε σε μια beta κεκλεισμένων των θυρών. Υπήρχε αρκετά εύκολη πρόσβαση και σε summons αλλά και στο level up, κάτι που πιστεύω θα αλλάξει. Ωστόσο, τα summons δεν ήταν για χαρακτήρες αλλά για cosmetics και ίσως power ups. Κάτι που το παιχνίδι προωθεί αρκετά, λόγο της free-ti-play online φύσης του και το PvP του. Ελπίζω, το παιχνίδι να μην εξελιχθεί σε pay to win.

Εικονικά, το παιχνίδι είναι από τα πιο όμορφα που έχω παίξει, και αυτό λέει πολλά. Με τις δικές του ρυθμίσεις για φωτεινότητα/χρώματα, το παιχνίδι παίρνει ζωή και μας πάει πίσω σε αυτές τις εποχές, σαν να είμαστε οι ίδιοι εκεί. Κάθε περιοχή είχε τη δικιά του ιστορία να πει και τη βλέπαμε σε καθαρά και ομαλά 60 fps χωρίς Ray Tracing αλλά και με ανοιχτό το Ray Tracing, βρήκα ελάχιστα framedrops που κυμαίνονται στα 35 με 45 fps. Επίσης σε PC το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό με σκηνές που πραγματικά κόβουν την ανάσα. Εκεί τα πράγματα φαίνονται ακόμα πιο smooth ακόμη και στις πιο απαιτητικές στιγμές δράσης.

H κάθε σας μάχη θα σας πηγαίνει σε έναν φανταστικό κόσμο χάρη στην ακουστική και αισθητική του παιχνιδιού. Στο PlayStation 5 υπήρχε εξαιρετικά καλό Dualsense feedback, με όλες τις δυνατότητες του να δίνουν παρόν. Από Haptic Feedback μέχρι Adaptive Triggers, όλα σχεδιάστηκαν για να σας δώσουν μια ξεχωριστή εμπειρία του τίτλου. Στον υπολογιστή, το παιχνίδι μας δίνει να επιλέξουμε μεταξύ δύο control schemes, ενός πιο βατού και ενός για πιο εξοικειωμένους παίκτες με το είδος. Φυσικά όχι μόνο υποστηρίζεται η χρήση χειριστηρίου αλλά ενδείκνυται κιόλας.

Το Where Winds Meet εντυπωσιάζει με την ατμόσφαιρα και τις wuxia επιρροές του, αλλά μένει να αποδείξει αν μπορεί να σταθεί δίπλα σε μεγάλες παραγωγές του είδους. Αν όμως ισορροπήσει τεχνικά και σχεδιαστικά, μπορεί να εξελιχθεί σε μια από τις πιο ευχάριστες εκπλήξεις της χρονιάς.

To Where Winds Meet ήταν σίγουρα μια έκπληξη, διότι δεν είμαι fan του είδους. Αλλά με εξέπληξε θετικά και θα το τιμήσω στην κυκλοφορία του. Εάν δεν είστε γνώριμοι με το genre ίσως σας φανεί “τρομαχτικό” στην αρχή, αλλά είναι μια εμπειρία που τη συνιστώ.

Where Winds Meet Bossfight Preview 1

Το Bossfight.gr ευχαριστεί θερμά την εκδότρια εταιρεία που μας παραχώρησε το παιχνίδι για τις ανάγκες του Preview.

Πληροφορίες

  • Είδος: RPG/Adventure
  • Developer: Everstone Studios
  • Publisher: Netease
  • Πλατφόρμες: PlayStation 5, PC
  • Tested on: PlayStation 5 Pro, PC
  • Ημερομηνία κυκλοφορίας: N/A
  • PEGI: PEGI 12 (Moderate Violence)
  • Players: Single-Player/Co-Op
  • Προοπτική: Third Person
  • Links: Website, Twitter, PlayStation Store, Steam, Epic Games Store
+1
0
+1
0
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Διαβάστε περισσότερα

Ανδρέας Αγγελόπουλος

Ο Αντρέας είναι το νέο μέλος του Bossfight.gr. Σκληροπυρηνικός gamer που δεν παίζει τα games κάτω από Hard, πιστεύει πως τα games είναι τέχνη και έχει μανία με τα ζώα.
Δείτε επίσης
Close
Back to top button