
Αρκετοί developers που ετοιμάζουν παιχνίδια για το Nintendo Switch 2 έχουν ήδη εκφράσει τον ενθουσιασμό τους, όχι μόνο για τη δύναμη και τις δυνατότητες της κονσόλας, αλλά και για το πόσο εύκολη είναι η ανάπτυξη πάνω της.
Η Nintendo φαίνεται να έχει φροντίσει ιδιαίτερα ώστε η μετάβαση από άλλες πλατφόρμες να γίνει χωρίς εμπόδια. Ο Dennis Shirk από τη Firaxis, παραγωγός του Civilization VII, δήλωσε ότι κατάφεραν να μεταφέρουν το παιχνίδι στην ίδια ποιότητα ενός mid-range PC χωρίς προβλήματα, χάρη στην ισχύ της κονσόλας και το πολύ καλό development kit που τους παρείχε η Nintendo.
Αντίστοιχα, ο Rob Nelson από την Avalanche Software (δημιουργοί του Hogwarts Legacy) σημείωσε πως η νέα κονσόλα τους επέτρεψε να προσφέρουν μια εμπειρία πιο κοντά στις εκδόσεις για PS5 και Xbox Series. Δεν χρειάστηκε να κάνουν τα ίδια συμβιβαστικά τεχνικά “τρικ” όπως στο πρώτο Switch, ενώ η Nintendo τους υποστήριξε και σε αυτό το port.
Όλα δείχνουν ότι η ανάπτυξη παιχνιδιών στο Switch 2 είναι πιο απλή από ποτέ, κάτι που δεν προκαλεί έκπληξη αφού η κονσόλα βασίζεται πάνω σε τεχνολογίες που οι περισσότεροι developers ήδη γνωρίζουν.
Τα Civilization VII και Hogwarts Legacy είναι μονάχα δύο από τα παιχνίδια που θα είναι διαθέσιμα με το λανσάρισμα της κονσόλας τον Ιούνιο. Οι προπαραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσει.