
Το 2024 είναι μία στενάχωρη χρονιά για τη κοινότητα των videogames αφού η βιομηχανία πάσχει από περικοπές προσωπικού αλλά και από το κλείσιμο ολόκληρων studio. Ένα από αυτά είναι και η Tango Gameworks που βρισκόταν κάτω από την ομπρέλα της Bethesda και την οικογένεια των Xbox Game Studios παρά την απήχηση που είχε το τελευταίο παιχνίδι της, το Hi-Fi Rush.
Ωστόσο αυτό φαίνεται να αλλάζει και οι προσευχές των φαν εισακούστηκαν αφού η Κορεάτικη εκδοτική του PUBG η Krafton, μόλις απέκτησε την Tango Gameworks από τη Microsoft με το studio και τους υπαλλήλους του να επιστρέφουν για δουλειά.
Εκτός από το studio, η Krafton απέκτησε τα δικαιώματα για το Hi-Fi Rush το οποίο η εταιρία θέλει να επεκτείνει. Δυστυχώς τα δικαιώματα των άλλων IP της Tango παραμένουν στη Microsoft, ο λόγος για τα The Evil Within και Ghostwire: Tokyo ενώ η παραμονή των τίτλων στο Game Pass δε θα επηρεαστεί.
Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής συμφωνίας, η Krafton προτίθεται να συνεργαστεί με την Xbox και τη ZeniMax για να εξασφαλίσει μια ομαλή μετάβαση και να διατηρήσει τη συνοχή της Tango Gameworks, επιτρέποντας στην ταλαντούχα ομάδα να συνεχίσει να αναπτύσσει το IP του Hi-Fi Rush και να εξερευνήσει μελλοντικά έργα. Η Krafton προτίθεται να υποστηρίξει την ομάδα της Tango Gameworks ώστε να συνεχίσει τη δέσμευσή της για καινοτομία και για τη δημιουργία φρέσκων και συναρπαστικών εμπειριών για τους fans.
– Krafton, Press Release
Η Tango Gameworks ιδρύθηκε το 2010 από τον Shinji Mikami, τον διάσημο δημιουργό του Resident Evil. Λίγο μετά την ίδρυση της, το στούντιο εξαγοράστηκε από τη ZeniMax Media, την εταιρεία-ομπρέλα της Bethesda, τον Οκτώβριο του ίδιου έτους. Το 2021, η Microsoft εξαγόρασε τη ZeniMax Media, προσθέτοντας την Tango μαζί με άλλα στούντιο της Bethesda στην οικογένεια του Xbox με το αστρονομικό ποσό των 7,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Το Hi-Fi Rush κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο του 2023 και έλαβε διθυραμβικές κριτικές, προσελκύοντας πάνω από τρία εκατομμύρια παίκτες κατά τους πρώτους 12 μήνες κυκλοφορίας του. Τον Μάρτιο, η Microsoft κυκλοφόρησε το παιχνίδι στο PS5, με την τελική ενημέρωση να διατίθεται τον Μάιο.
Τέλος, πρέπει να αναφέρουμε ότι δεν υπάρχει καμία ενημέρωση σχετικά με το ποσό με το οποίο η Krafton κατάφερε και απέκτησε το στούντιο.