
Το ιαπωνικό στούντιο και publisher Square Enix, που έχει δώσει στη Sony το Final Fantasy XVI και το Final Fantasy VII Rebirth ως χρονικά αποκλειστικά, σκοπεύει να αλλάξει στρατηγική.
Σύμφωνα με την τελευταία της οικονομική αναφορά, η εταιρεία δημοσίευσε ένα νέο μεσοπρόθεσμο επιχειρηματικό σχέδιο για τα επόμενα τρία χρόνια, όπου σκοπεύει να την αφυπνίσει ξανά. Μέσα σε αυτό το σχέδιο είναι και η αλλαγή πλεύσης, όσο αφορά την αποκλειστικότητα στα παιχνίδια της. Αναφέρει πως θα τεθεί ως προτεραιότητα, τα παιχνίδια της να βγαίνουν σε όλες τις κονσόλες και πλατφόρμες. Θέλει να χτίσει ένα περιβάλλον, όπου όλοι θα έχουν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν τα ΑΑΑ παιχνίδια της.
Ενώ δεν έχουμε επίσημα νούμερα πωλήσεων σχετικά με όλα της τα παιχνίδια, ο λόγος είναι ότι τα τελευταία δύο Final Fantasy παιχνίδια της δεν έφεραν τα νούμερα που προσδοκούσε η Square Enix. Σε γενικότερα πλαίσια όμως, μαθαίνουμε πως είχε μια ελάχιστη αύξηση της τάξεως του 1% στις πωλήσεις, αλλά τα καθαρά κέρδη της μειώθηκαν, λόγο κυρίως στην αύξηση στην παραγωγή των παιχνιδιών.
Ενώ από όσο μαθαίνουμε τα κέρδη από το Final Fantasy VII δεν είναι ικανοποιητικά, ο τίτλος παραμένει ως το τέταρτο best selling παιχνίδι της χρονιάς στην Αμερική. Συνεχίζοντας όμως η εταιρία είχε και μερικές τρανταχτές αστοχίες, όπως το Forspoken και το live service παιχνίδι Avengers.