
Το Ghost of Yotei απέχει πλέον λιγότερο από ένα μήνα και θα είναι ένα μεγάλο βήμα για τη Sucker Punch, μετά την παρουσίαση του Jin Sakai και της σκληρής προσπάθειάς του να σώσει το νησί Tsushima από την εισβολή των Μογγόλων στο Ghost of Tsushima.
Με έναν νέο χάρτη να εξερευνήσουμε και πολλά να κάνουμε σε αυτόν, καθώς μπαίνουμε στη θέση της Atsu, μιας γυναίκας που δεν έχει τίποτα να χάσει και όλα να κερδίσει από την προσπάθειά της να εκδικηθεί όσους της στέρησαν το σχετικά ειρηνικό παρελθόν της, το Ghost of Yotei φαίνεται έτοιμο να αξιοποιήσει όλα τα καλά στοιχεία του πρώτου ταξιδιού της σειράς.
Θα ήταν καλή ιδέα να ρίξουμε μια ματιά στο πώς η Sucker Punch σχεδιάζει να κάνει τα πράγματα διαφορετικά αυτή τη φορά. Για τον σκοπό αυτό, εδώ είναι δεκαπέντε διαφορές μεταξύ των δύο τίτλων που είναι έτοιμες να κάνουν το Ghost of Yotei να μοιάζει με μια εντελώς νέα περιπέτεια αυτή τη φορά.
Επεκταμένος ανοιχτός κόσμος και βιότοποι:
Το σκηνικό είναι το Ezo, το οποίο διαθέτει ποικίλες επικίνδυνες περιοχές, όμορφα μονοπάτια και διαφορετικά τοπία. Ο χάρτης έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με το Tsushima, αλλά είναι πιο φιλόδοξος όσον αφορά τις λεπτομέρειες και την εξερεύνηση.
Σύστημα ενδείξεων για αποστολές:
Αντί για την παλιά μέθοδο που βασιζόταν αποκλειστικά στο ημερολόγιο, υπάρχει ένα νέο σύστημα ενδείξεων για την παρακολούθηση των σημαντικών αποστολών και χαρακτήρων. Είναι πιο συναρπαστικό και οπτικά ενσωματωμένο.
Καλύτερη ανακάλυψη και παράπλευρο περιεχόμενο:
Μπορείτε να κατασκηνώσετε και να συναντήσετε ανθρώπους, μερικές φορές τα NPC θα σας βρουν και θα σας δώσουν πληροφορίες, αντί να πρέπει πάντα να τους αναζητάτε. Κάνει την εξερεύνηση και την αναζήτηση περιεχομένου να αισθάνεται πιο οργανική.
Νέοι τύποι αποστολών:
Υπάρχουν κυνηγοί επικηρυγμένων και άλλοι τύποι αποστολών που τονίζουν την πλευρά της Atsu ως μισθοφόρου σε αντίθεση με την πλευρά του Jin ως σαμουράι.
Δυναμικό καιρό και περιβάλλοντα:
Περισσότερη ποικιλία στα περιβάλλοντα και πιο δυναμικός καιρός που μπορούν να επηρεάσουν το gameplay ή την ατμόσφαιρα.
Νέος τύπος δομής εχθρών:
Οι ανταγωνιστές, οι Yotei Six, είναι πιο κρυμμένοι, ενσωματωμένοι στον κόσμο του παιχνιδιού, συχνά πίσω από σκιές. Για να τους εντοπίσετε θα χρειαστεί να εξερευνήσετε και να αλληλοεπιδράσετε με τον κόσμο.
Εκδίκηση και ηθικές συνέπειες:
Η πρωταγωνίστρια Atsu έχει ήδη αλλάξει την ταυτότητά της και η αναζήτησή της για εκδίκηση μπορεί να έχει βαρύ κόστος. Αναμένεται ηθική πολυπλοκότητα.
Αναδρομές στο παρελθόν και διπλές χρονολογικές σειρές
Αντί για διακοπτόμενες αναδρομές στο παρελθόν, οι παίκτες μπορούν να μετακινούνται μεταξύ του παρελθόντος και του παρόντος σε συγκεκριμένες περιοχές κλειδιά, βλέποντας τη ζωή της Atsu πριν και μετά.
Στάση και ρόλος της πρωταγωνίστριας:
Η Atsu είναι πιο πρόθυμη να ενεργεί χωρίς περιορισμούς τιμής. Είναι περισσότερο μισθοφόρος παρά σαμουράι, κάτι που αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει τις προκλήσεις.
Νέοι τρόποι χαλάρωσης και πλοήγησης:
Αντί για το φλάουτο και το χαϊκού του Jin, η Atsu χρησιμοποιεί ένα σαμισέν. Δεν είναι μόνο για διακόσμηση, οι παίκτες το χρησιμοποιούν για να σημειώνουν τα μέρη που θέλουν να πάνε. Υπάρχει επίσης η παραδοσιακή τέχνη (Sumi-e) ως ψυχική ανάπαυλα.
Ανανεωμένη μάχη:
Περισσότερη ποικιλία όπλων. Μπορείτε να αφοπλίσετε και να αφοπλιστείτε, αναγκάζοντάς σας να χρησιμοποιήσετε διαφορετικές τακτικές. Χρησιμοποιήστε όπλο ανάλογα με τον τύπο του εχθρού.
Προσθήκη πυροβόλων όπλων:
Δεδομένου ότι το παιχνίδι διαδραματίζεται περίπου 300 χρόνια μετά το πρώτο, τα πυροβόλα όπλα αποτελούν πλέον μέρος της μάχης. Η Atsu μπορεί να χρησιμοποιεί όπλα όπως τουφέκια και τόξα.
Ζώο συντροφιάς:
Η Atsu θα έχει έναν λύκο φίλο που μπορεί να πολεμήσει μαζί της. Δεν είναι σαφές πόσο διαδραστικό θα είναι αυτό, αλλά είναι κάτι περισσότερο από μια απλή προσθήκη.
Οπτικές λειτουργίες “Legendary Director”:
Θα μπορείτε να επιλέξετε διαφορετικά οπτικά/κινηματογραφικά στυλ εμπνευσμένα από διάσημους σκηνοθέτες του είδους σαμουράι Takashi Miike, Shinichiro Watanabe και Akira Kurosawa, αλλάζοντας την εμφάνιση των μονομαχιών και των cutscenes.
Μια διαφορετική προοπτική και κοινωνική θέση:
Η Atsu είναι μια απόκληρη της κοινωνίας της στο Ezo. Δεν ξεκινά από μια θέση σεβασμού ή προνομίων όπως ο Jin. Πρέπει να κερδίσει την εμπιστοσύνη. Η ιστορία της διαμορφώνεται από την απώλεια και την εκδίκηση. Όταν το Ghost of Yotei παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό, υπήρξε μια μικρή αντίσταση στο να αναλάβει η Atsu τα ηνία από τον Jin.
Λαμβάνοντας υπόψη την εποχή στην οποία διαδραματίζεται το παιχνίδι, η θέση της Atsu στην κοινωνία είναι αναμφισβήτητα αυτή μιας απόκληρης σε ένα φεουδαρχικό σύστημα που δεν εκτιμούσε μια γυναίκα του κύρους της, αν λάβουμε υπόψη όλες τις απώλειες που υπέστη πριν αποφασίσει να κάνει κάτι για αυτό. Αυτή είναι μια αφηγηματική πτυχή που θα μπορούσε να είναι το καλύτερο μέρος της περιπέτειάς της, τοποθετώντας τη σε έντονη αντίθεση με τον Jin.
Ως έντιμος σαμουράι και ανιψιός του Jito του Tsushima, οι συναντήσεις του Jin με τους κατοίκους της πατρίδας του υπογραμμίζονταν από ένα αίσθημα σεβασμού και εμπιστοσύνης. Η Ezo μπορεί να μην κάνει τέτοιες χάρες στην Atsu, απαιτώντας από αυτήν να κερδίσει την εμπιστοσύνη, και ίσως τον φόβο και τον σεβασμό, αυτών που συναντά. Η παρουσίαση του παιχνιδιού άγγιξε αυτό το θέμα, αλλά ίσως η Sucker Punch κρατάει το μεγαλύτερο άσσο στο μανίκι της για την κυκλοφορία του παιχνιδιού.
Και αυτό ολοκληρώνει τη λίστα μας με τις μεγαλύτερες διαφορές από το Ghost of Tsushima στο Ghost of Yotei.