
Οι φήμες που κυκλοφορούσαν εδώ και δύο χρόνια για τη μετάβαση της 343 Industries στην Unreal Engine 5 επιβεβαιώθηκαν επίσημα. Το στούντιο μετονομάζεται πλέον σε Halo Studios, και όλοι οι μελλοντικοί τίτλοι της σειράς Halo θα αναπτύσσονται χρησιμοποιώντας τη μηχανή της Unreal Engine 5.
Η COO των Halo Studios, Elizabeth van Wyck, εξήγησε ότι η συνέχιση της χρήσης της Slipspace Engine δεν θα επέτρεπε στο στούντιο να δουλεύει με τον τρόπο που επιθυμεί για το μέλλον. “Ο τρόπος που φτιάχναμε τα Halo παιχνίδια παλαιότερα δεν λειτουργεί τόσο καλά με τον τρόπο που θέλουμε να τα δημιουργήσουμε στο μέλλον“, δήλωσε. Προσέθεσε επίσης ότι η νέα μηχανή θα επιτρέψει πιο εύκολες ενημερώσεις και την ενσωμάτωση νέου περιεχομένου, κάνοντας τη διαδικασία πιο γρήγορη και αποτελεσματική.
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Halo Studios, Chris Matthews, υπογράμμισε ότι κάποια στοιχεία της Slipspace είναι σχεδόν 25 ετών και απαιτούσαν τεράστιους πόρους για να αναβαθμιστούν. Η Unreal Engine 5, με τεχνολογίες όπως το Nanite και το Lumen, θα επιτρέψει την επέκταση του κόσμου των Halo με τρόπους που δεν ήταν δυνατόν πριν.
Τα τελευταία δύο χρόνια, το στούντιο εργάζεται πάνω στο Project Foundry, ένα εκτενές τεχνολογικό demo που χτίστηκε με την Unreal Engine 5, δείχνοντας πώς θα μπορούσε να είναι ένα νέο Halo παιχνίδι με αυτή τη μηχανή. Το Foundry περιλαμβάνει τρία πλήρη biomes: ένα εμπνευσμένο από το Pacific Northwest, το Coldlands που πνιγμένο από τον πάγο, και το Blightlands, έναν κόσμο που έχει κατακτηθεί από το παρασιτικό Flood.
Ο πρόεδρος της Halo Studios, Pierre Hintze, δήλωσε ότι το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου που δημιουργήθηκε για το Foundry αναμένεται να ενσωματωθεί στα μελλοντικά παιχνίδια του στούντιο.
Όσο για το ποια παιχνίδια είναι αυτά; Κανείς δε ξέρει για την ώρα όμως θα μπορούσαμε να υποθέσουμε πως ένα από αυτά είναι και το Halo 7 ενώ υπάρχουν φήμες και για ακόμα ένα remaster του Halo: Combat Evolved