
Η Sucker Punch αποκάλυψε σε νέα συνέντευξή της στο GamesRadar ότι το Ghost of Yotei θα έχει πλήρως ανανεωμένο σύστημα μάχης, αποχαιρετώντας τις γνωστές «στάσεις» (stances) του Ghost of Tsushima. Αντί γι’ αυτές, όπως είδαμε και στο deep dive, οι παίκτες θα έχουν στη διάθεσή τους πέντε διαφορετικά όπλα που αλλάζουν εντελώς τη ροή της μάχης.
«Με το Yotei προσθέσαμε πολλές νέες στρώσεις ώστε να κάνουμε το σύστημα μάχης πιο “αυτοσχεδιαστικό”. Είναι βαθύ!» δήλωσε ένας εκ των creative directors. «Αντικαταστήσαμε τις στάσεις με όπλα προσθέσαμε μάλιστα και ένα πέμπτο και αυτά τα όπλα δεν είναι απλά αισθητικές επιλογές.»
Σύμφωνα με τον Nate Fox της Sucker Punch, θα μπορείτε να πετάξετε εχθρούς μακριά με το δόρυ, να τους αφοπλίσετε με ένα νέο disarm mechanic ή να τους κρατάτε σε απόσταση με το kusarigama, μια αλυσίδα με λεπίδα που επιτρέπει επίθεση σε πολλούς αντιπάλους ταυτόχρονα.
Το Ghost of Yotei τοποθετείται το 1603, 329 χρόνια μετά τα γεγονότα του πρώτου παιχνιδιού, στην περιοχή Ezo, στο όρος Yotei. Πρωταγωνίστρια είναι η Atsu, μια περιπλανώμενη ronin που παίρνει την ταυτότητα ενός Onryo και ξεκινά να εκδικηθεί τους Yotei Six.