
Ο δημιουργός του Death Stranding θεωρεί ότι όταν κάτι αρέσει σε όλους τότε χρειάζεται διόρθωση. Σε μια κίνηση που μόνο ο Hideo Kojima θα μπορούσε να πάρει στα σοβαρά, ο δημιουργός αποφάσισε να ξαναγράψει το σενάριο του Death Stranding 2: On the Beach σχεδόν στα μισά της ανάπτυξης. Ο λόγος; Το feedback από τα πρώτα playtests ήταν υπερβολικά θετικό.
Μιλώντας στο περιοδικό Rolling Stone, ο μουσικοσυνθέτης Yoann Lemoine γνωστός και ως Woodkid αποκάλυψε ότι ο Kojima ένιωσε πως κάτι δεν πήγαινε καλά επειδή όλα πήγαιναν τέλεια. Όπως του είπε χαρακτηριστικά, στους παίκτες άρεσε πάρα πολύ και αυτό σήμαινε για τον Kojima ότι το παιχνίδι ίσως είναι πολύ βασικό για τα γούστα του. Ο ίδιος αναζητά έργα που διχάζουν, που προκαλούν κι έτσι έβαλε στόχο να γίνει αλλαγή στο σενάριο.
“Αν σε όλους αρέσει, τότε δεν κάνουμε κάτι σωστά” φαίνεται πως ήταν το motto του. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την αναδιατύπωση κρίσιμων σημείων της ιστορίας, με στόχο να ενισχυθεί το συναίσθημα, της αμφιβολίας και της δυσφορίας όλα όσα έκαναν το πρώτο Death Stranding λατρευτό. Όσοι παρακολούθησαν το Summer Game Fest, είδαν και ένα νέο gameplay απόσπασμα.