
Ένα νέο Blade Runner παιχνίδι βρισκόταν υπό ανάπτυξη από τη Supermassive Games, την ομάδα ανάπτυξης πίσω από τα Until Dawn και The Dark Pictures Anthology όμως τελικά ακυρώθηκε. Το παιχνίδι ονομαζόταν Blade Runner: Time To Live και σύμφωνα με πληροφορίες από το Insider Gaming, θα ήταν μια κινηματογραφική περιπέτεια τρίτου προσώπου με έμφαση στην ιστορία και τους χαρακτήρες.
Η ιστορία διαδραματιζόταν στο έτος 2065 και ο παίκτης αναλάμβανε τον ρόλο της So-Lange, ενός παλιού μοντέλου Nexus-6 που έχει επιβιώσει περισσότερο απ’ όσο θα έπρεπε. Στόχος της ήταν να εξοντώσει τον Rev, αρχηγό μιας υπόγειας ομάδας replicants, όμως προδίδεται και μένει αβοήθητη σε έναν αφιλόξενο κόσμο.
Το παιχνίδι θα είχε διάρκεια 10 με 12 ώρες και θα συνδύαζε στοιχεία μάχης, εξερεύνησης, stealth, έρευνας και διαλόγων με έντονο συναισθηματικό βάρος. Η ιστορία του θα βασιζόταν στα φιλοσοφικά θέματα του σύμπαντος του Blade Runner, σε συνδυασμό με πιο έντονη δράση. Οι παίκτες θα χρησιμοποιούσαν αναμνήσεις για να ξετυλίξουν την ιστορία και τεχνολογία μέσα στο παιχνίδι για να ερευνούν υποθέσεις.
Η παραγωγή του παιχνιδιού σύμφωνα με πληροφορίες, ξεκίνησε τον περασμένο Σεπτέμβριο του 2024, με βασική ομάδα όσους εργάστηκαν στο The Quarry και στόχος ήταν η κυκλοφορία το 2027 για PlayStation 5, Xbox Series, PC αλλά και κονσόλες της επόμενης γενιάς.
Το budget του παιχνιδιού άγγιζε τα 45 εκατομμύρια δολάρια, εκ των οποίων τα 9 εκατομμύρια θα πήγαιναν σε motion capture και ηθοποιούς. Δεν είχαν ακόμα υπολογιστεί έξοδα για μουσική, δικαιώματα εικόνας, QA testing ή μελλοντικά DLC.
Δυστυχώς, το project ακυρώθηκε στα τέλη του 2024, με τις πηγές να αναφέρουν ότι υπεύθυνη ήταν η εταιρεία παραγωγής Alcon Entertainment, που κατέχει τα δικαιώματα του Blade Runner. Οι λόγοι δεν έχουν γίνει γνωστοί από το Insider Gaming για την προστασία των πηγών. Η Supermassive Games αρνήθηκε να σχολιάσει την είδηση, ενώ η Alcon δεν έχει απαντήσει ακόμα.
Για την ώρα, η εταιρεία ετοιμάζει το Directive 8020 το οποίο αναμένεται να έρθει τον ερχόμενο Οκτώβριο.