
Κατά τη διάρκεια της τελευταίας ενημέρωσης κερδών της, η οικονομική διευθύντρια της Sony, Lin Tao, παραδέχτηκε πως η στρατηγική στροφή της εταιρείας προς τα live service παιχνίδια δεν είναι απολύτως ομαλή, αν και μέσα σε πέντε χρόνια η οικονομική πρόοδος είναι εμφανής.
Πέντε χρόνια πριν, οι live service τίτλοι ήταν ελάχιστοι για τα PlayStation Studios, ενώ σήμερα η Sony διαθέτει επιτυχημένα παραδείγματα όπως Helldivers 2, Gran Turismo 7, Destiny 2 και MLB The Show, που συνεισφέρουν σταθερά σε πωλήσεις και κέρδη για την εταιρεία.
Παρά την επιτυχία αυτών των παιχνιδιών, η εταιρεία αναγνωρίζει πως υπάρχουν ζητήματα που η Sony πρέπει να επιλύσει και μαθήματα που πρέπει να πάρει για το μέλλον και τονίζει την ανάγκη για πιο αποδοτική ανάπτυξη περιεχομένου. Η Tao αποκάλυψε επίσης ότι τα live service παιχνίδια αποτελούν περίπου το 40% των εσόδων του πρώτου τριμήνου του έτους, ενώ συνολικά για το έτος κινούνται στο 20-30%.
Όσον αφορά το Marathon, ένα ακόμη live-service τίτλο που έχει η Bungie στα σκαριά, η Sony επιβεβαίωσε ότι παραμένει προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει έως το τέλος Μαρτίου 2026, με την πιθανότητα καθυστέρησης ή ακύρωσης του παιχνιδιού να θεωρείται μικρή.