IndustryNews

Η ομάδα του R.E.P.O. δυσκολεύεται να διαχειριστεί την επιτυχία του παιχνιδιού

Το παιχνίδι συνεχίζει να σαρώνει στο Steam

Κανείς, ούτε καν οι δημιουργοί του παιχνιδιού, δεν περίμενε τέτοια επιτυχία. Το REPO, το νέο συνεργατικό survival horror από τη Semiwork, κυκλοφόρησε στα τέλη Φεβρουαρίου και μέσα σε λίγους μήνες εκτοξεύτηκε στη κορυφή του Steam, συγκεντρώνοντας περισσότερες από 113.000 κριτικές με μέσο όρο “Overwhelmingly Positive”.

Συνδυάζοντας χιούμορ και αγωνία, το REPO θυμίζει επιτυχίες όπως το Phasmophobia και το Lethal Company, αλλά φέρνει κάτι δικό του στο τραπέζι Μία πρωτοποριακή physics μηχανή και μία καλοδουλεμένη συνταγή συνεργασίας. Ο στόχος είναι απλός αλλά γεμάτος ένταση: μαζεύεις αντικείμενα από τρομακτικούς χάρτες ενώ τέρατα σε κυνηγούν.

Σε πρόσφατο Q&A βίντεο, η Semiwork παραδέχτηκε ότι η επιτυχία τούς ήρθε απότομα και έφερε πολλές “βαρετές” υποχρεώσεις στα παρασκήνια. Παρόλα αυτά, δεσμεύονται ότι εργάζονται ασταμάτητα για το πρώτο μεγάλο update, με την ομάδα να αστειεύεται πως “κοιμήθηκε μία φορά και έκτοτε δεν έχει ξανακλείσει μάτι”.

Το REPO είναι άλλο ένα τρανό παράδειγμα της τωρινής εποχής, όπου μικρές ομάδες ή solo developers καταφέρνουν να ξεπεράσουν ακόμη και AAA τίτλους σε πωλήσεις και φήμη. Όπως έγινε με τα Palworld, Balatro και Blue Prince, έτσι και το REPO δείχνει πως το πάθος και η πρωτοτυπία μπορούν να κερδίσουν το κοινό πιο εύκολα.

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Διαβάστε περισσότερα

Γιώργος Μανωλάκης

Μερικοί θρύλοι λένε πως γεννήθηκε με μία κονσόλα στα χέρια. Άλλοι, πως είναι ο μεγαλύτερος εκπαιδευτής Pokemon που έχει υπάρξει ποτέ. Εκείνος σεμνός και συγκροτημένος, έτοιμος να αποδεχτεί κάθε πρόκληση που θα συναντήσει στο διάβα του. Πέρα για την αγάπη του στα Pokemon, περνάει αρκετές ώρες παίζοντας single player/story driven games.

Σχετικά άρθρα

Back to top button