
Μπορεί η Microsoft να έχει ρίξει όλο της το βάρος στην ανάπτυξη του Xbox Game Pass, όμως ο Phil Spencer παραμένει ρεαλιστής για το πως λειτουργεί το μοντέλο στην πράξη. Μιλώντας σε πρόσφατη συνέντευξη του στο Variety, ο επικεφαλής του Xbox υπογράμμισε ότι η υπηρεσία είναι απλώς μία ακόμα επιλογή για όσους παίζουν παιχνίδια.
Πάντα σκεφτόμουν το Game Pass ως μία εναλλακτική για κάποιον που θέλει να παίξει. Αν παίζεις ένα ή δύο παιχνίδια τον χρόνο, πιθανότατα δεν είναι το κατάλληλο μοντέλο για εσένα καλύτερα να τα αγοράσεις τα παιχνίδια αυτά και έχει απόλυτο νόημα αυτό.
Η λογική της Microsoft είναι να δίνει την επιλογή στον καταναλωτή. Γι’ αυτό, όπως εξηγεί, όλα τα παιχνίδια που βρίσκονται στο Game Pass είναι επίσης διαθέσιμα προς αγορά και σε περισσότερες πλατφόρμες από ποτέ.
Κοιτάζω τις συνολικές ώρες που οι άνθρωποι παίζουν στο Xbox, και αυτός είναι ο βασικός δείκτης επιτυχίας για εμένα. Και το Game Pass έχει παίξει σημαντικό ρόλο σε αυτό, αλλά δεν είναι ο μοναδικός στόχος. Είναι απλώς κομμάτι της συνολικής στρατηγικής για να φέρουμε νέους παίκτες στην πλατφόρμα.
Η προσέγγιση της Microsoft δείχνει να βασίζεται στην ευελιξία και τη μακροχρόνια ανάπτυξη, όχι μόνο στη συνδρομητική υπηρεσία. Το Game Pass συνεχίζει να προσφέρει Day One κυκλοφορίες και σταθερές ανανεώσεις στον κατάλογο του, αλλά όπως φαίνεται, ο Spencer δεν θέλει να αναγκάσει κανέναν να ακολουθήσει το μοντέλο απλώς να έχει τη δυνατότητα να το επιλέξει.