
Κατά τη διάρκεια της πρεμιέρας της Gamescom, ανακοινώθηκε ότι το παιχνίδι “Indiana Jones and the Great Circle” θα κυκλοφορήσει για το PlayStation 5 την άνοιξη του 2025. Την επόμενη μέρα, ο επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer, ρωτήθηκε γιατί αποφασίστηκε να κυκλοφορήσει το παιχνίδι και σε ανταγωνιστική πλατφόρμα, αντί να παραμείνει αποκλειστικό για το Xbox.
Ο Spencer απάντησε ότι τα franchises της Microsoft γίνονται όλο και πιο ισχυρά και σημείωσε ότι ο αριθμός των παικτών στο Xbox είναι υψηλότερος από ποτέ. Αυτό, σύμφωνα με τον Spencer, δείχνει ότι η πλατφόρμα τους αναπτύσσεται και τα franchises τους βρίσκονται σε πολύ καλή κατάσταση.
Αναφερόμενος στην απόφαση να φέρουν το παιχνίδι σε άλλες πλατφόρμες, εξήγησε ότι ο στόχος είναι να αυξηθούν τα έσοδα για το Xbox ως brand, κάτι που επιτυγχάνεται με το να τοποθετούν τα παιχνίδια τους εκεί όπου υπάρχουν παίκτες. Τόνισε ότι η Microsoft θέτει ψηλά τον πήχη όσον αφορά την απόδοση, και η στρατηγική αυτή τους επιτρέπει να ενισχύσουν τη δύναμη των παιχνιδιών τους, ενώ η πλατφόρμα τους συνεχίζει να αναπτύσσεται σε κονσόλες, PC και Cloud.
Ολοκληρώνοντας, ο Spencer αναφέρθηκε στις πιέσεις που αντιμετωπίζει η βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών, επισημαίνοντας ότι καθώς ο κλάδος μεγαλώνει, θα υπάρξουν αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο δημιουργούνται και διανέμονται τα παιχνίδια. Για τον ίδιο, το πιο σημαντικό είναι να προσφέρουν καλύτερα παιχνίδια που να είναι διαθέσιμα σε περισσότερους παίκτες, και αυτός πρέπει να είναι ο κύριος στόχος για το Xbox.