
Σε ένα νέο άρθρο του Bloomberg αφιερωμένο στη Sarah Bond, πρόεδρο του Xbox, αποκαλύφθηκε το τεράστιο κόστος του Game Pass για τη Microsoft. Η εταιρεία σύμφωνα με το άρθρο ξοδεύει περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια το χρόνο για να προσθέτει παιχνίδια από τρίτους εκδότες στην συνδρομητική της υπηρεσία. Αυτό περιλαμβάνει εκατομμύρια δολάρια σε μικρότερους εκδότες, προσφέροντάς τους προβολή και μερίδιο από τα έσοδα των συνδρομών.
Η επένδυση αυτή είναι μέρος της στρατηγικής της Microsoft να κάνει το Game Pass κεντρικό στοιχείο της προσφοράς της. Όπως ανέφερε η Bond, αντί να βασίζονται σε μεγάλες κυκλοφορίες, στόχος είναι να δημιουργηθεί μια συνεχή αξία μέσα από την υπηρεσία. Με παιχνίδια όπως αυτά των Ubisoft Connect και EA Play, το Game Pass εξελίσσεται συνεχώς και γίνεται πιο ελκυστικό για τους παίκτες.
Η αναφορά του Bloomberg αποκαλύπτει επίσης ότι η Microsoft προσφέρει στους εκδότες χρήματα προκαταβολικά, μαζί με την ευκαιρία της προβολής στο κοινό του Game Pass. Αν και οι τιμές της συνδρομής έχουν αυξηθεί πρόσφατα λόγω πληθωρισμού, η εταιρεία παραμένει αφοσιωμένη στην ανάπτυξη της υπηρεσίας με στόχο να δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη εμπειρία για τους χρήστες, αποδεικνύοντας την πίστη της στην επιτυχία της πλατφόρμας.