
Το Mafia 3 ήταν ίσως το πιο αμφιλεγόμενο κεφάλαιο της σειράς, με πολλούς παίκτες να θεωρούν πως η σειρά απομακρύνεται από τη “μαφιοζική” ταυτότητα των προκατόχων του. Όπως φαίνεται, το ίδιο σκέφτονται και οι δημιουργοί του, καθώς το επερχόμενο Mafia: The Old Country εγκαταλείπει τη λογική του ανοιχτού κόσμου και επιστρέφει με πιο γραμμική, κινηματογραφική προσέγγιση, εμπνευσμένη από τα πρώτα παιχνίδια.
Σε πρόσφατη συνέντευξη στο IGN, η Hangar 13 παραδέχεται πως το open world με δραστηριότητες που αποσπούν τη προσοχή του παίκτη, δεν ταίριαξε ποτέ στο Mafia. Αντιθέτως, η επιτυχία που σημείωσε η Definitive Edition το 2020, ένα πιστό remake του αρχικού τίτλου, ήταν σημάδι για τους developers πως πρέπει να επιστρέψει στην κλασσική αφηγηματική γραμμή. Όπως δήλωσαν χαρακτηριστικά: “Δεν χρειάζεται κάθε παιχνίδι να είναι GTA”.
Το Mafia: The Old Country λειτουργεί ως prequel της αρχικής τριλογίας. Η ιστορία μας ταξιδεύει στην Σικελία των αρχών του 20ού αιώνα, στην καρδιά της μαφίας, με το gameplay να επικεντρώνεται περισσότερο στη δράση και το stealth, παρά στην εξερεύνηση.
Το Mafia: The Old Country κυκλοφορεί στις 8 Αυγούστου για PlayStation 5, Xbox Series και PC, με την ανάπτυξη του να έχει ολοκληρωθεί εδώ και λίγο καιρό, κάτι που σημαίνει ότι είναι έτοιμο να κυκλοφορήσει χωρίς άλλες καθυστερήσεις.