
Μετά από καιρό σιωπής, η Ghost Story Games έδωσε νέα ενημέρωση για το Judas, το immersive sci-fi shooter του Ken Levine μέσω του PlayStation Blog. Ο Levine παραδέχτηκε ότι είναι πολύ πιο δύσκολο να δημιουργηθεί από το BioShock, αλλά υπόσχεται πλέον πιο συχνές ενημερώσεις, χωρίς όμως να προδίδει πολλά.
Μαθαίνουμε λοιπόν πως το παιχνίδι πέρασε το μεγαλύτερο playtest του και ολοκληρώθηκε ένα σημαντικό αναπτυξιακό ορόσημο, το Villainy. Στη Mayflower, οι παίκτες θα συναντήσουν τρεις ηγέτες τον Tom, τη Βασίλισσα Νεφερτίτη και την Hope, γνωστούς ως The Big 3. Μπορείς να συμμαχήσεις μαζί τους, αλλά αν αγνοήσεις κάποιον, τότε γίνεται ο κακός της ιστορίας, αποκτώντας νέες ικανότητες για να σε δυσκολέψει.
Ο ίδιος ανέφερε ότι το εμπνεύστηκε αυτό από το Nemesis system του Middle-earth: Shadow of Mordor, όμως εδώ οι παίκτες θα αναπτύξουν πολύ πιο στενές σχέσεις με τους Big 3. Στόχος είναι να νιώθεις σαν να χάνεις έναν φίλο όταν στρέφεσαι εναντίον κάποιου. Οι Big 3 θα ανταγωνίζονται για την εύνοια σου θα σε δωροδοκούν, θα σε σώζουν στη μάχη, θα κακολογούν τους άλλους και θα σου εκμυστηρεύονται μυστικά. Στο τέλος, πρέπει να αποφασίσεις ποιον εμπιστεύεσαι και ποιον όχι.
Το Judas αναπτύσσεται για PlayStation 5, Xbox Series και PC, αλλά ακόμη δεν έχει οριστεί ημερομηνία κυκλοφορίας. Ο Levine τόνισε ότι η ομάδα δεν θέλει να ανακοινώσει βιαστικά μια ημερομηνία που ίσως χρειαστεί να αλλάξει.