
Η είδηση πως η Microsoft αποφάσισε να κλείσει ξαφνικά τη Tango Gameworks, το στούντιο πίσω από το επιτυχημένο Hi-Fi Rush, προκάλεσε αντιδράσεις στη βιομηχανία των video games. Όμως, ένας απροσδόκητος σωτήρας εμφανίστηκε την κατάλληλη στιγμή, η Krafton, ο κορεατικός εκδότης γνωστός για το PUBG και το The Callisto Protocol, εξαγόρασε το στούντιο.
Η εξαγορά αυτή συμπεριλάμβανε και την απόκτηση του IP του Hi-Fi Rush, ενώ σύμφωνα με τη Maria Park, υπεύθυνη ανάπτυξης της Krafton, το στούντιο εργαζόταν ήδη πάνω στο Hi-Fi Rush 2 κατά τη διάρκεια του κλεισίματος και της εξαγοράς.
Η Maria Park μίλησε στον ιστότοπο GamesIndustry.biz, εξηγώντας πως για την Krafton είναι σημαντικό να σώζονται δημιουργικές ομάδες και στούντιο με μοναδική φιλοσοφία. Κατά τη διάρκεια των συζητήσεων με τη Microsoft, η Krafton κατάφερε να αποκτήσει τα δικαιώματα του Hi-Fi Rush, ένα σπάνιο επίτευγμα, καθώς η Microsoft συνήθως δεν πουλά IP ακόμα και σε περιπτώσεις κλεισίματος στούντιο. Έτσι, η Krafton σκοπεύει να συνεχίσει το Hi-Fi Rush και να εξερευνήσει νέες δημιουργικές κατευθύνσεις για το παιχνίδι.
Με την εξαγορά αυτή, η Krafton επιβεβαιώνει τη δέσμευση της να επενδύσει περαιτέρω στην αγορά ανάπτυξης παιχνιδιών στην Ιαπωνία, έχοντας ήδη 13 στούντιο υπό τη σκέπη της, όπως τα PUBG Studios, Striking Distance και Neon Giant.