IndustryNews

Η EA λέει όχι σε remasters της τριλογίας Dragon Age

Ο λόγος που δε θα δούμε remakes των εμβληματικών RPG

Μιλώντας σε ένα podcast του MrMattyPlays, ο πρώην διευθυντής του Dragon Age, Mark Darrah, εξήγησε τον λόγο που η EA δεν προχωρά στην ανάπτυξη ενός remake ή remastered της σειράς. Ο λόγος είναι πως  η BioWare, μαζί με άλλα studio της EA, δεν διαχειρίζονται τα οικονομικά τους ολοκληρωτικά.

Ο Darrah είπε στη συνέχεια ότι το στούντιο του RPG δεν είχε τα χρήματα για να δώσει το πράσινο φως σε ένα remaster project λόγω των άλλων παιχνιδιών στα οποία ήδη εργαζόταν.

Αυτό οδηγεί τον Darrah να υποθέσει ότι η στάση της EA ήταν πιθανώς θετική αλλά να προχωρήσει το project με τα χρήματα που έχει η Bioware στη διάθεση της όμως το budget της δεν επαρκεί, επειδή είναι απασχολημένη με όλα αυτά τα άλλα πράγματα.

EA Dragon Age Origins

Μιλώντας για τα remaster, ο Darrah δηλώνει ότι η EA είναι κάπως αντίθετη στην ιδέα. «Είναι περίεργο για μια εταιρεία που είναι στο χρηματιστήριο να είναι βασικά αντίθετη σε δωρεάν χρήματα, αλλά φαίνεται ότι είναι». Η EA κυκλοφόρησε το Mass Effect Legendary Edition για PS4 το 2021 και στη συνέχεια ένα remake του πρώτου Dead Space για PS5 το 2023.

Πέρυσι, ο δημιουργικός διευθυντής του Dragon Age: The Veilguard, John Epler, εξήγησε ότι η αναδιαμόρφωση των τριών παιχνιδιών και η συσσωμάτωσή τους σε μία συλλογή θα ήταν δύσκολη, καθώς όλα είχαν δημιουργηθεί με διαφορετικούς ιδιόκτητους engines.

Το Dragon Age: Origins και η επέκτασή του Awakening δημιουργήθηκαν χρησιμοποιώντας την μηχανή της Eclipse, ενώ το Dragon Age 2 χρησιμοποίησε μια ενημερωμένη έκδοση της ίδιας μηχανής ανάπτυξης, την Lycium Engine. Για το Dragon Age Inquisition, η BioWare χρησιμοποίησε την Frostbite. Σε σύγκριση με την αρχική τριλογία Mass Effect, η οποία αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου χρησιμοποιώντας την Unreal Engine, η συγκέντρωση των τριών πρώτων Dragon Age παιχνιδιών σε μία έκδοση και η συνεργασία τους μεταξύ τους αποτελεί μια πολύ πιο δύσκολη εργασία.

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Διαβάστε περισσότερα

Ανδρέας Αγγελόπουλος

Ο Αντρέας είναι το νέο μέλος του Bossfight.gr. Σκληροπυρηνικός gamer που δεν παίζει τα games κάτω από Hard, πιστεύει πως τα games είναι τέχνη και έχει μανία με τα ζώα.

Σχετικά άρθρα

Back to top button