
Το Call of Duty: Mobile συνεχίζει να γράφει ιστορία στο mobile gaming, καθώς σύμφωνα με το προφίλ στο LinkedIn του John Matthews, τον product manager του τίτλου, το παιχνίδι έχει πλέον ξεπεράσει τα 3 δισεκατομμύρια δολάρια σε συνολικά έσοδα και τα 1 δισεκατομμύριο downloads παγκοσμίως.
Η επιτυχία του βασίζεται κυρίως στο μοντέλο των μικροσυναλλαγών, με την πώληση COD Points, Battle Passes, skins και άλλου premium περιεχομένου. Αξιοσημείωτο είναι πως η Activision αποφάσισε να τερματίσει την υποστήριξη του Warzone Mobile, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο το μέλλον του Call of Duty: Mobile ως την μόνη εμπειρία του franchise για κινητές συσκευές.
Συγκριτικά, το Warzone Mobile απέφερε λιγότερα έσοδα σε έναν ολόκληρο χρόνο από ό,τι το COD Mobile σε έναν μήνα. Παράλληλα, ο Matthews αποκάλυψε πως κατά την προηγούμενη θητεία του ως product manager στο Diablo Immortal, ο τίτλος είχε ξεπεράσει τα 500 εκατομμύρια δολάρια τον πρώτο χρόνο με 30 εκατομμύρια downloads.
Ο free-to-play τίτλος της Activision για κινητά, κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο του 2019 και από τότε καταφέρνει σταθερά να διατηρεί την παρουσία του στην κορυφή των charts, ξεπερνώντας σε αρχικό ρυθμό downloads ακόμη και τα PUBG, Fortnite και Apex Legends Mobile.