
Παρόλο που η ομάδα ανάπτυξης της Game Science θέλει να αποστασιοποιεί το Black Myth: Wukong από το είδος των Soulslike διακρίνονται πολλές ομοιότητες. Όντως το παιχνίδι που έρχεται τον Αύγουστο θα έχει μερικά κοινά στοιχεία όπως η απουσία επιλογής δυσκολίας η οποία και δε θα ευνοεί τους παίκτες.
Σε πρόσφατη συνέντευξη της η Game Science στον ιστότοπο VideoGamesChronicle αναφέρει πως το Black Myth: Wukong δε θα προσφέρει την επιλογή δυσκολίας όμως η δυσκολία του παιχνιδιού θα μεταβάλλεται καθ’όλη τη διάρκεια του και σε διαφορετικά σημεία.
Επίσης, θα υπάρχουν κάμποσα bosses που θα χρειαστούν πολλές προσπάθειες για να νικηθούν, πράγμα που σημαίνει όπως και στα Soulslike έτσι και εδώ θα υπάρχουν άφθονοι θάνατοι από τα bosses.
Η φιλοσοφία πίσω από αυτή την απόφαση είναι πως οι παίκτες μάχονται ως ένας ήρωας. Όταν αναπτύσσαμε το παιχνίδι έπρεπε να πάρουμε κάποιες σκληρές αποφάσεις. Ο δρόμος που διαλέξαμε ήταν επειδή θέλουμε να βάλουμε τον παίκτη να σκεφτεί μετά από προσπάθειες στις μάχες, ποια θα ήταν η καλύτερη μέθοδος προσέγγισης στη συγκεκριμένη μάχη.
Game Science – VideoGamesChronicle
Αξίζει να υπενθυμίσουμε η ανάπτυξη του Black Myth: Wukong αντιμετωπίζει κάποιες δυσκολίες όσο αφορά την έκδοση για το Xbox Series και έτσι θα υπάρξει κάποια καθυστέρηση. Δυστυχώς δε γνωρίζουμε κάποιο παράθυρο κυκλοφορίας.