NewsPCPlayStation 5Xbox Series

Η τοξικότητα στο chat του Call of Duty έχει μειωθεί κατά 50%

Χάρη στα αυτόματα συστήματα διαχείρισης

Η Activision Blizzard και όλα τα σχετικά studio που εμπλέκονται στην ανάπτυξη του Call of Duty μίλησαν πρόσφατα μέσα από το επίσημο blog τους για τον κώδικα συμπεριφοράς των χρηστών και για το πως κατάφεραν να μειώσουν την τοξικότητα μεταξύ των παιχτών.

Σίγουρα σε όλους τους online τίτλους όπου οι παίχτες χρησιμοποιούν το chat για να γράψουν ή το voice chat για να μιλήσουν μέσω του μικροφώνου τους εκφράζουν ένα διαφορετικό εαυτό ενώ αρκετές είναι οι φορές που τα πράγματα ξεφεύγουν με χυδαίους τρόπους και απρεπής συμπεριφορές.

Παίχτες που ανιχνεύονται από τα αυτόματα συστήματα διαχείρισης chat ή voice chat να μιλάνε άσχημα ή να εκφράζουν ρατσιστικά και άλλα σχόλια στους συμπαίχτες και στους αντιπάλους τους, θα τιμωρούνται. Η εταιρεία ανέφερε ότι πάνω από δύο εκατομμύρια λογαριασμοί έχουν δεχθεί ποινές.

Η Activision έχει σκοπό να προσφέρει ένα ήρεμο και ασφαλές περιβάλλον στους παίχτες της και θέλοντας να αποφύγει την τοξικότητα ορισμένων κακόβουλων χρηστών, τα αυτόματα συστήματα διαχείρισης του chat που έχει προσθέσει στα Call of Duty οφείλονται στο ότι αυτό το είδος των παιχτών έχει μειωθεί κατά 50% από όταν κυκλοφόρησε το Modern Warfare III.

Τέλος, η Activision έχοντας ως σλόγκαν την φράση “Αντιμετωπίστε τους πάντες με σεβασμό” έχει υποσχεθεί να καθαρίσει τον κόσμο του Call of Duty από τους τοξικούς παίχτες και τους cheaters και στο μέλλον θα εγκατασταθούν περισσότερα συστήματα διαχείρισης για να καταπολεμήσει αυτούς τους χρήστες ενώ οι ποινές θα αυξηθούν.

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Διαβάστε περισσότερα

Κωνσταντίνος Κρεμμύδας

Ο Κωνσταντίνος είναι παλαίμαχος της gaming βιομηχανίας με συνεργασίες με eSports οργανισμούς σε Ελλάδα και εξωτερικό. Σκληροπυρηνικός PC gamer αλλά αγαπάει και το PlayStation. Λατρεύει τα online shooters και τα MMORPG, το The Last of Us και τη σειρά Assassin’s Creed. Στον ελεύθερο του χρόνο θα τον βρείτε να κάνει video editing και να δημιουργεί κόσμους στην Unreal Engine.

Σχετικά άρθρα

Back to top button