
Ενώ η CD Projekt RED εργάζεται σε μια νέα τριλογία The Witcher, ξεκινώντας με το Project Polaris, η Fool’s Theory είναι απασχολημένη με το remake του πρώτου παιχνιδιού. Αναπτύσσεται στην Unreal Engine 5, γνωρίζουμε πως θα είναι open-world σε αντίθεση με το πρωτότυπο The Witcher και θα λειτουργήσει ως remake. Δε γνωρίζουμε πολλές λεπτομέρειες για τις αλλαγές, αλλά ο διευθύνων σύμβουλος Jakub Rokosz δήλωσε στο έντυπο περιοδικό EDGE ότι το στούντιο σχεδιάζει να αφαιρέσει μέρη που είναι κακά, ξεπερασμένα ή αναγκαστικά περίπλοκα.
“Καταρχάς, χρειαζόμαστε μια ειλικρινή, προσγειωμένη ανάλυση των τμημάτων που είναι απλώς κακά, ξεπερασμένα ή αναγκαστικά περίπλοκα και πρέπει να ανακατασκευαστούν.” Φυσικά, το στούντιο θέλει επίσης να επισημάνει “τα τμήματα που είναι εξαιρετικά ή είναι άμεσοι βασικοί πυλώνες που δεν μπορούν να εγκαταλειφθούν, πρέπει να διατηρηθούν.” Ο στόχος είναι να “δημιουργήσουμε κάτι που να είναι ικανοποιητικό και να αντανακλά ακόμη το αίσθημα του πρωτότυπου.”
Δε γνωρίζουμε ακόμη κάποιο παράθυρο κυκλοφορίας για το The Witcher Remake ή σε ποιες πλατφόρμες θα το δούμε, αλλά ο πρόεδρος και ένας εκ των CEO της CD Projekt RED, Adam Kiciński, δήλωσε ότι θα κυκλοφορήσει μετά το Polaris. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η ανάπτυξη του remake τρέχει παράλληλα με το επόμενο παιχνίδι The Witcher και βασίζεται “σε μεγάλο βαθμό” στην τεχνολογία του. Όσον αφορά το Polaris, στοχεύει να ξεκινήσει πλήρη παραγωγή μέσα στο έτος.
Η CD Projekt RED εργάζεται επίσης σε μια συνέχεια του Cyberpunk 2077, το Project Orion, επίσης αναπτυγμένο στη μηχανή γραφικών της Unreal Engine 5. Υπάρχει ακόμη “πολύ δουλειά” που πρέπει να γίνει, χωρίς να έχει ανακοινωθεί επίσης κάποιο παράθυρο κυκλοφορίας.